Na een breuk met mijn (ex) vriendin werden de gsm nr's van haar en haar kinderen overgezet naar telenet waar deze vanaf 23/02/2017 geactiveert werden, terwijl ik met mijn proximus abonnement naar een ander adres verhuisde.
Maar ze bleven wel op mijn factuur aangerekend, en nog steeds.
Al meerdere telefonische contacten gehad met het 0800 nummer en het ging geregeld worden. Nog steeds niet dus. De 1 telefoniste zei dat dat allemaal automatisch geregeld word met telenet, de andere vertelde mij dat ik dat zelf on-line moest opzeggen, wat ik vandaag nog maar eens ( voor de 2de keer)gedaan heb. Weten ze op de 0800 dienst wel met wat ze bezig zijn?????? 2 weken geleden nog maar eens gebeld met de belofte dat de gegevens ( en factuur) zouden aangepast worden. Na een verblijf van 2 weken in het buitenland, merkte ik vandaag in my proximus dat er nog steeds niets verandert is, geen bericht (via mail of schriftelijk) over een aanpassing, er staat zelfs geen klacht genoteerd.
Ik had plannen om een smartphone met abonnement aan te schaffen, maar ga dat toch elders doen vermits de dienstverlening hier serieus de mist ingaat. Het begon al bij de verhuis waar ze de activatiekosten dubbel aangerekend hadden????? En als dit geschil niet snel opgelost geraakt heeft telenet er een klant bij.
Herhaalde pogingen tot opzegging van gsm abo's
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
