Ik heb vorige betaling gemeld dat, boeket Multi Nl niet in mijn abonnement zat en welke door het bijvoegen van een gsm veranderd is.
De persoon aan de tel. heeft dit nagekeken en heeft ook bevestigd dat het idd. niet in mijn abonnement aanwezig was voor de verandering. Daar heeft hij de nodig stappen voor ondernomen en het te veel betaalde van die rekening vereffend, maar vandaag krijg ik opnieuw een rekening waarin de beloofde vereffening is gebeurt, maar het boeket Multi Nl wordt mij nog steeds aangerekend.
Wanneer wordt dit nu eindelijk eens deftig geregeld, sinds ik een gsm heb aangekocht bij jullie en hem als tweede op mijn factuur heb laten plaatsen heb ik nog niks anders gehad dan verkeerde (in jullie voordeel) facturen.
Beantwoord
Te veel betaald, zou geregeld zijn, maar niks is minder waar
Beste antwoord door HeidiE
Dag johan.aljo,
Ik zie dat dossier 30125630 opgelost is en Multi NL staat niet meer actief.
Ook werd intussen creditnota 6793437809 opgemaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
HeidiE
Ik zie dat dossier 30125630 opgelost is en Multi NL staat niet meer actief.
Ook werd intussen creditnota 6793437809 opgemaakt.
Onze excuses voor het ongemak.
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
