Skip to main content

Bestelling premiumclub blijft steken op 'wordt verwerkt'

  • July 2, 2017
  • 7 reacties
  • 312 Bekeken

Op 30 juni een code voor Zalando besteld, op 2 juli nog steeds geen code ontvangen. Blijft steken op 'Bestelling wordt verwerkt'. In het verleden nooit problemen mee gehad. Beetje vervelend!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 3, 2017
Zou hier iemand naar kunnen kijken? Bedankt.

  • Apprentice
  • July 3, 2017
Staat bij mij al 3 dagen op verwerken, maken ze eerst reclame dat je naar de solden kan gaan met hun waardebons, aan dat tempo zijn de solden voorbij. En telefonisch is er niemand bereikbaar bij Premium. Is er niemand van Proximus die dit leest en beantwoordt?

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • July 4, 2017
Dag Leentje, graag de betrokken klantgegevens via een privébericht, bekijk het graag met je! Kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

  • Apprentice
  • July 5, 2017
hier net hetzelfde, punten omgeruild voor een bon van 10€ van decathlon maar blijft hangen
op verwerken en dus geen mailtje in de bus . wel zeer vervelend 😟

  • Apprentice
  • July 7, 2017
ik heb hetzelfde probleem, bestelling dateert al van mei, 2 bonnen van decathlon staan nog steeds op 'wordt verwerkt'
kan iemand dit oplossen?
telefonisch al geprobeerd maar is zeer moeilijk iemand vast te krijgen hierover,....

  • Rising star
  • July 9, 2017
ik heb hetzelfde probleem vandaag
2 proximus herlaadbeurten van 5 euro pay & go omgeruild voor in totaal 2000 punten
zie bijlage

geen codes via mail ontvangen en op het scherm staat bestelling wordt verwerkt
kan iemand dit oplossen???

  • Apprentice
  • July 20, 2017
Zou er mij alstublieft iemand kunnen helpen hiermee?
Al talloze keren gebeld, duurt zeer lang om binnen te geraken, als het al lukt.
Toen ik toch eens binnen raakte, werd er een klachtendossier aangemaakt, nr 30097833,
raakt toch maar niet opgelost, ze gingen mij binnen max 5 dagen opbellen, niets gehoord.
Het gaat over een bestelling van 2 bonnen van decathlon van 10 eur ter waarde van 2 x 2700 punten.
Graag die bonnen doorgemaild of punten teruggezet, in de hoop dat ik dan nadien niet hetzelfde probleem heb.