Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Hallo, Wat gebeurt er met je Premium Club-punten als je verhuist, maar klant blijft bij proximus? Alvast bedankt, Mvg, Jeroen
Ik heb 11/7 2x500mb data bij gekocht nu start mijn nieuwe maand22/7 met bundel (met1,5gb ,gratis sms....inbegrepen),nu zie ik in mijn verbruik mijn inbegrepen data niet wel de bijgekochte (584 verbruikt van 1000mb van extra data,hoe kan dit?
In mijn Internet Maxi abonnement zit het Mobiel Internet voor Laptop/Tablet. Terwijl in alle andere abonnementen (Mobilus) de datavolumes worden verhoogd (weliswaar met een lichte prijsverhoging), blijft het volume mobiel internet in het Maxi abonnement stabiel (dit terwijl het voor laptop/tablet in vergelijking met smartphone, toch wel meer dan welkom zou zijn). Er is ook geen optie mogelijk om het volume te verhogen. Wanneer kan ook hier een upgrade worden verwacht?
Geen inspiratie? Komaan, jullie hebben heus wel geweldig ideeën 😉 . - Is de support pagina perfect zoals ze nu is? - Wat verwacht je meer van deze pagina? - Zijn er onderwerpen die ontbreken? - Is de huidige vormgeving overzichtelijk en leesbaar? - ... En laat nu jullie input maar komen 💪🏻 🤞 Ziet er op zich niet slecht uit. Heb als bijlage een van Ziggo bijgedaan. Misschien een mix PX/Ziggo. Wat ik mis is de oude formules, Internet Comfort etc. Heel veel mensen gebruiken dit nog. Denk ook dat Je Trouw Beloond aan een andere opzet nodig is zodat alle klanten hier van kunnen genieten. Voorbeeld KPN Compleet of het nieuwe Ziggo/Vodafoon in Nederland. Hoe meer je hebt hoe meer je beloond wordt. Klantendag is hooguit voor 30000 klanten terwijl PX er meer als een miljoen heeft. Dan heeft elke klant wat. Als je jezelf niet aanmeld bij de Premium club heb je niets, dit moet PX eigenlijk automatisch doen indien je klant wordt.
Proximus, Ik probeer al maanden lang mijn adres te veranderen bij jullie maar elke keer krijg ik de melding dat er een technische fout is. AL MAANDEN?! Gelieve hier een oplossing voor te vinden a.u.b! Mvg, Cr.Chayenne
Hi, I do not know if this is the right place to place this. I was a customer of proximus for 6.5 years. I cancelled our subscription as we left Belgium I was told to return the decoder an modem within 10 days. In that time frame I returned the modems and decoder to the proximus shop in Tongeren.I asked for a receipt for the items but was told that as the items had been scanned, one wasn't needed. I have received a bill for 149 euros claiming I did not return the modems. I phoned the free number from abroad contact number ( I have been charged 10 euro's for the call) and was told that I have to go to Tongeren and organize a receipt for the items I returned as they cannot see anything on the computer. As we no longer live in Belgium this is easier said than done. I fail to understand why I have to invest time, money and effort to correct a mistake made by proximus and their employees. What I also find ridiculous that they do not have an email address even though th
Greetings allemaal... Ik heb een (denk ik) vreemd probleempje. Ik heb een iPhone 6 Plus met Mobile S abonnement. In Belgie werkt dat allemaal perfect. Maar zodra ik in het buitenland zit is het uit met de pret. Mijn iPhone valt altijd terug op 3G van zodra ik België uit ben. Op zich vind ik dat niet zo erg, maar ik heb tevens géén internet meer. En dat stoort me wel. Temeer ook omdat ik met hetzelfde toestel met een Base abonnement wél (4G) internet in het buitenland had. Maar nadat ik dat heb omgezet naar Proximus is het uit met de pret. Zeer irritant, daar ik regelmatig in het buitenland zit. Uiteraard heb ik alle instellingen meermaals gecontroleerd en deze staan goed (voor zover ik dat kan zien). Ook mijn abonnement zou dataverkeer in het buiteland moeten toestaan. Wat ik ook vreemd vind is dat mijn iPhone in het buitenland wél aangeeft dat ik op een 3G netwerk zit, maar dat apps, browsers en e-mailclients aangeven dat er 'no internet connection' is. Heeft iemand een id
Hallo, ik heb momenteel het Belgisch voetbal als pakket in mijn tuttimus abonnement. Ik zou nu graag de allsports hebben ipv enkel Belgisch voetbal, kost me dit dan 14,95 extra of slechts 5 bovenop de gratis Belgisch voetbal? Grts
Sinds 2 dagen een nieuw toestel en ik krijg mijn data niet aan de praat! Vorig toestel nooit problemen mee gehad
In januari heb ik 5300 punten ingeruild voor twee cinema tickets. Helaas lagen deze ver weg en heb ze juist terug gevonden. Ze zijn echter maar geldig tot 22/07/2017. Zou BizzClub dit niet kunnen rechtzetten zodat ik misschien nog wel naar de bioscoop kan ??
Onlangs overgeschakeld van Mobile Vikings naar Proximus. Parkeren via SMS bij MV is nooit een probleem geweest, maar nu ik dit voor de eerste maal wou gebruiken bij Proximus kreeg ik de melding dat dit soort SMS niet toegestaan is. Dan maar app van 4411 gedownload en tot mijn grote verbazing wordt een parkeersessie niet alleen ingedeeld in tijdsblokken, maar moet ik telkens 25 cent betalen voor deze transactie. Wat een diefstal is me dat! SMS'en is gratis, maar om te parkeren moet je het driedubbele gaan betalen omdat Proximus dit via SMS niet toestaat. Waar is de klantenservice in heel dit verhaal naartoe? Ik hoop ten stelligste dat er hier een work-around bestaat, want dit is echt te zot voor woorden. Iemand die me hier bij kan verder helpen?
Weet iemand een oplossing voor deze bug die plaatsvind op de proximus site? https://www.proximus.be/nl/id_cr_apple-iphone-7-32gb-black/particulieren/producten/toestellen/winkel/cr-apple-iphone-7-32gb-black.html Ik wil namelijk iphone7 betalen met een abbonement maar dat gaat blijkbaar niet 😕
Na enkele keren naar de bizz helpdesk te bellen (0800 22 500) en op de technische dienst uit te komen voor particulieren klanten, hoop ik hier meer geluk te hebben om mijn vraag beantwoord te vinden. Als bedrijf hebben wij een nieuw bizz all in abonnement genomen, omdat wij met minder dan 10 medewerkers zijn konden we geen internet pro nemen. Omdat wij een IT bedrijf zijn dat toch wel wat extra beveiliging wil is een proximus router zonder firewall voor ons geen optie. Mijn keuze zou gaan naar een Cisco 887v router (http://www.cisco.com/c/en/us/support/routers/887v-integrated-services-router-isr/model.html) die ondersteuning heeft voor VDSL2 en vectoring (met firmware update 38H). Na wat onderzoek te doen kwam ik te weten dat niet elke VDSL2 vectoring compatibele router effectief werkt op het proximus netwerk, maar dat elke firmware eerst goedgekeurd moet worden door proximus. Is het mogelijk om deze router aan te sluiten en gebruikt te maken van de maximale snelheid? Staat de lijst m
Gisteren 58eur aangerekend voor een paar mb roaming in Zwitserland terwijl ik in Frankrijk zat. Intussen al 1:08 aan de lijn met call center zonder antwoord. Iemand raad? Thx
Beste, ben verhuist van vlaanderen naar de DG. Hier bekom ik het waals pakket. Graag had ik het nederlands pakket ontvangen. Technisch is dat perfect mogelijk. Bij het Call center zegt men steeds dat het gewijzigd is. Boeket FR heb ik reeds verrwijderd. Franse taal ben ik niet machtig. Nu ben ik ook omgeschakeld naar Familus, dat heeft men aangepast op het call center. Daar ik spoorbediende ben kan ik vermindering bekomen maar deze heeft men beloofd maar krijg deze niet, reden: alleen voor het duurdere pakket. Waar niet waar ?? Groetjes
Ik heb als abonnement Mobilus S Full Control. Mijn favoriete app is Facebook. Wordt de data die deze app verbruikt afgetrokken van mijn bundel in MyProximus en verrekend op het einde van de maand? Ik weet dat dit bij het gewone Mobilus abonnement het geval was dus ik vroeg mij af of dit hierbij ook is.
Beste, ik heb in Januari, tgv van een verandering van werkgever, mijn vaste telefoonlijn opgezegd, incl de huur van een toestel. Mijn mobiel abonnement is eveneens overgezet naar een andere operator. Ondertussen krijg ik nog steeds een maandelijkse rekening van €5 voor "Pulse Intern.Special Edition-Belkrediet"... waarvoor ik reeds een aantal emails heb gestuurd naar de klantendienst, maar tot op vandaag nooit een antword heb ontvangen. Graag deze dienst annuleren en/of mij laten weten welke stappen hiervoor nog moeten gebeuren.
Hoi allemaal, Kortgeleden heb ik gebruik gemaakt van de promo met de Huawei P9 lite. Nu is mij opgevallen dat de software-updates op mijn smartphone sterk achterlopen met wat ik op internet zie. Na wat onderzoek, ben ik erachter dat het om een branded Vodafone toestel gaat. Nu is dit op zich geen ramp, maar toestellen die branded zijn krijgen veelal veel later of soms zelfs nooit bepaalde software updates. Tevens staat bij de promo nergens vermeld dat het om branded (of locked) toestellen gaat. Zijn er meer mensen die een branded toestel van Vodafone hebben? Je kunt hierachter komen door op instellingen te klikken en vervolgens helemaal onderaan op 'over de telefoon'. Daar staat het build nummer en dat ziet er bij mij zo uit: VNS-L31C02B123 VNS-L31 is het toestel C02 is Vodafone (C432 is Europa unbranded) en B123 is de versie van de software (die intussen al op B150 of hoger is bij unbranded toestellen). Onderaan staat provider informatie en daar staat bij mij ook Vodafone.
Beste, Ik heb onlangs een nieuwe gsm gekocht omdat mijn vorige stuk was. Dus ik steek mijn simkaart in mijn nieuwe gsm. Blijkt dat ineens mijn nog ruim 27 euro, die ik nog op mijn prepaid had staan, plots verdwenen is.... Is dat normaal ofzo?.... Voor enkele euro's zou ik niet reclameren maar 27 euro is toch niet niks.
Beste Proximus Managers Graag zo ik van jullie een reactie krijgen zodat ik mijn klachten aan jullie kan kenbaar maken. Blijkbaar moet dit langs deze weg gebeuren. Kafkaiaans anno 2017. Respect voor jullie call center medewerkers. Hopende op een snelle reactie, groet ik jullie. Mvg Een ontevreden klant
ik belde vandaag naar proximus en belde al 1u45 min en had nog niemand aan de lijn!!!!dit vind ik niet normaal!!!!!
Nu net al 32 minuten aan het wachten .... and counting ..., na 40 minuten maar opgehangen ... Was voor een probleem met de factuur te melden, waar kan je anders terecht ? Op MyProximus staat er wel dat je kunt e-mailen maar er is nergens een adres of contactformulier te vinden ... Nogmaals proberen zeker
Beste Proximus, Ik zie op het overzicht van mijn factuur dat mij 2 internationale berichten naar een telefoonnummer in de VK worden aangerekend. Ik heb hiervoor reeds telefonisch contact opgenomen met de klantendienst voormiddag en zij hebben mij een telefoonnummer doorgegeven dat ik totaal niet ken. Blijkbaar zou ik Facetime hebben gebruikt naar de persoon met dit nummer, maar dit is zelfs een app die ik nooit gebruik! De klantendienst heeft mij verteld dat ik voor een klacht een brief diende op te sturen naar Proximus, maar dat vind ik belachelijk! Ik heb dan maar geprobeerd om een e-mailadres te zoeken om een klacht in te dienen, maar dit kon ik zelfs niet vinden op de website... Ik ben pas sinds vorige maand klant geworden van Proximus, maar ik ben er niet mee opgezet dat er zaken worden gefactureerd waarvan ik niets weet, ook al gaat het om een klein bedrag! Ik wil dus graag weten wat ik moet doen i.v.m. de betaling van de openstaande factuur... Jeremy
Waarom kan ik via myproximus op de tab 'mijn mails' niks meer bekijken? Ik krijg steeds een ander scherm, waar ik geen stap mee verder kan. Heb ook al geprobeerd op de tab 'webmail' bovenaan, maar daar geraak ik -om welke reden dan ook- niet op ingelogd. Gevolg is, dat mijn mailverkeer niet kan gelezen worden en dat ik dus niks kan versturen. Heb al geprobeerd om hulp te zoeken via de pagina op FB, maar daar was de service zo goed als nul. Ik heb de indruk dat proximus zijn klanten in de steek laat, dat ze niet eens moeite doen om het probleem even te bekijken en een pasklare oplossing aan te bieden. Het ironische is, dat ik mijn facturen in myproximus nog wel kan bekijken en betalen. Betalen kan en mag dus nog wel, maar een service verwachten in ruil daarvoor is blijkbaar te veel gevraagd. Ik ben teleurgesteld en kwaad!
Ik lees hier toch veel dat mensen soms lang , erg lang , moeten wachten eer iets in orde is . Altijd wordt gereageerd met dezelfde commentaar : geef me uw dossiernr of klantennr door en we zullen zien wat we kunnen doen , maar zoals bij velen te lezen komt er nooit veel schot in de zaak . Bij mij ook niet ten andere ......... Ondertussen 8 weken geleden de eerste aanvraag gedaan, wel al de factuur gekregen voor het Pack dat dus maar deels in orde is . Misschien ook 8 weken wachten om te betalen ....................
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.