Skip to main content
Beantwoord

4411: parkeren via SMS ipv veel te dure App

  • July 24, 2017
  • 1 reactie
  • 5530 Bekeken

Onlangs overgeschakeld van Mobile Vikings naar Proximus. Parkeren via SMS bij MV is nooit een probleem geweest, maar nu ik dit voor de eerste maal wou gebruiken bij Proximus kreeg ik de melding dat dit soort SMS niet toegestaan is. Dan maar app van 4411 gedownload en tot mijn grote verbazing wordt een parkeersessie niet alleen ingedeeld in tijdsblokken, maar moet ik telkens 25 cent betalen voor deze transactie. Wat een diefstal is me dat! SMS'en is gratis, maar om te parkeren moet je het driedubbele gaan betalen omdat Proximus dit via SMS niet toestaat. Waar is de klantenservice in heel dit verhaal naartoe?

Ik hoop ten stelligste dat er hier een work-around bestaat, want dit is echt te zot voor woorden. Iemand die me hier bij kan verder helpen?

Beste antwoord door BartBoke

Opgelost: M-Commerce stond blijkbaar niet geactiveerd. Met dank aan de helpdesk voor de snelle en vriendelijke service!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

  • Auteur
  • Apprentice
  • Antwoord
  • July 24, 2017
Opgelost: M-Commerce stond blijkbaar niet geactiveerd. Met dank aan de helpdesk voor de snelle en vriendelijke service!