Beantwoord
Programmakeuze
Beste, ben verhuist van vlaanderen naar de DG. Hier bekom ik het waals pakket. Graag had ik het nederlands pakket ontvangen. Technisch is dat perfect mogelijk. Bij het Call center zegt men steeds dat het gewijzigd is. Boeket FR heb ik reeds verrwijderd. Franse taal ben ik niet machtig. Nu ben ik ook omgeschakeld naar Familus, dat heeft men aangepast op het call center. Daar ik spoorbediende ben kan ik vermindering bekomen maar deze heeft men beloofd maar krijg deze niet, reden: alleen voor het duurdere pakket. Waar niet waar ?? Groetjes
Beste antwoord door KimB
Dag Marc, de standaardposten en volgorde hiervan wordt bepaald door de regio waar je woon, als je verhuisd naar Wallonië zijn er inderdaad een paar Nederlandstalige posten die vervangen zijn door Franstalige posten in het basisaanbod. Aangezien dit onderdeel is van de wetgeving, kunnen wij dat standaardaanbod niet zomaar aanpassen. Je kan wel zelf je zendervolgorde aanpassen en de Nederlandstalige zenders voorop zetten (https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_order_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/de-volgorde-van-de-tv-zenders-veranderen.html), een overzicht van alle zenders kan je hier terugvinden: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_tv_ch_list_set/particulieren/support/televisie/tv-instellingen-en-functies/instellingen-aanpassen/zenderlijst.html Groeten, Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.