Skip to main content
Beantwoord

Onterechte roamingkosten

  • July 24, 2017
  • 4 reacties
  • 228 Bekeken

Gisteren 58eur aangerekend voor een paar mb roaming in Zwitserland terwijl ik in Frankrijk zat.
Intussen al 1:08 aan de lijn met call center zonder antwoord.
Iemand raad? Thx

Beste antwoord door Martin

kan via dit Forum , door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Na 1u30 wordt er eindelijk opgenomen ... 10 seconden later wordt de verbinding verbroken.
Bravo call center.

Martin
  • Antwoord
  • July 24, 2017
kan via dit Forum , door het versturen van een privébericht
    aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Apprentice
  • July 24, 2017
Bedankt Martin,

Ik ben intussen gebeld door de klantendienst, het is in orde.

Martin
  • July 24, 2017
Dat is dan ook al weer eens goed nieuws 😃