Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik ben momenteel in India en heb mijn reispartner één sms'je gestuurd. Hij blijft ditzelfde sms'je echter al een hele namiddag ontvangen. Ik ben bang dat mijn iPhone 5S door een of andere technische probleem dit berichtje blijft versturen en er mij dus dadelijk een gepeperde rekening te wachten staat. Help!
Hallo zijn er hier nog mensen die zoveel miserie hebben bij proximus, 7 weken klant en niks in orde , smartphone moest geleverd worden , myproximus werkt nie .klantendienst helpt je nie !!!! Niemand weet raad Wa een zielig bedrijf is me dat proximus . Bellen en ja er is een fout en word opgelost binnen 48 u krijg je te horen , maar 7 weken en nog niks Jullie kunnen niks of het interesseerd jullie nie maar Ik ben binnenkort terug naar base en saluut met jullie zever, mensen aan de draai houden Als je mij vraagt is proximus een dikke nul!!!
Hoeveel moet ik betalen bij een smart & Connect abonnement voor extra Mb's boven de bundel.
Wij krijgen nu reeds 2 facturen waarbij er het ronde bedrag van 60 euro wordt toegevoegd....de eerste keer omschreven als Mobile internet nationaal.....dus gingen we er van uit dat dat misschien wel mogelijk zou kunnen zijn, maar heden ( deze maand) wordt dat bedrag aangerekend met de omschrijving Mobiel in het buitenland ( roaming) data vanuit het buitenland "topbestemmingen".....Ik kan mij niet van de indruk ontdoen dat er hier onterechte bedragen worden aangerekend....en ik vermoed dat ik geen alleenstaand geval ben?
ik heb een dringende vraag m.b.t. een factuur. ik werk in NL en heb niet de mogelijkheid om te bellen. ik zou graag mijn vraag via e-mail stellen. bij de factuur heb ik geen mogelijkheid om betwisting of iets dergelijks te kiezen. is er een e-mail adres waar ik kan naartoe mailen?
Heb een pay and go plus . Op 1augustus was mijn gsm nummer plots geblokkeerd.Na 4telefoons en 2 bezoeken aan telewinkel terug mijn oude nummer. Maar mijn belkrediet van 40 euro was verdwenen . Het was mij beloofd dat alles in orde zou komen . Tot op heden niets meer gehoord van proximus . Ondertussen al terug belkrediet moetenopladen anders werd mijn nummer terug geblokkeerd. Ra ra waar mijn belkrediet naar toe is ?
Beste, Wanneer ik mijn internetverbruik wil bekijken op mijn MyProximus krijg ik niets te zien. Niet op mijn gsm, niet in een andere browser.. Kunnen jullie een oplossing bieden? Mvg
reeds enkele maanden kan ik mijn verbruik niet meer raadplegen via my proximus. Ik krijg steeds de melding: "wij krijgen geen toegang tot de MyProximus-service". Op 29/07 hierover mail gestuurd naar de klantendienst. Heb wel een ontvangstbevestiging gekregen maar daar is het dan ook bij gebleven. Heb de app reeds enkele malen verwijderd en terug geïnstalleerd, zonder resultaat. Blijkbaar hebben meerdere mensen dit probleem, want dit wordt op dit forum veelvuldig gemeld. Is er al iemand die een oplossing heeft gekregen?
Waarom is het telkens als je wordt doorverbonden dat de wachttijd altijd LANGER dan 15min duurt, dan moet je natuurlijk van geluk spreken dat ze niet hebben afgehaakt. Wat meestal toch het geval is! Ik had een vraagje ivm facturatie, met als gevolg dat ik telefonisch contact moest opnemen met klantendienst (niet te vergeten met wachttijd LANGER dan 15min, soms al eens gehad dat ze 3x achter elkaar hebben afgehaakt!). Uiteindelijk aan de lijn gehad met klantendienst, zouden ze u probleem oplossen... Elke maand terug opnieuw komt weer hetzelfde probleem, ondertussen al DRIE MAANDEN verder heb ik me hierbij neergelegd dat het niet meer zo verder kan. Dus hierbij qua beleefdheid en oprechtheid van klantendienst PROXIMUS een 2/10! MVG
Jullie adviseur Alizeé heeft de 11/11+ gemonteerd op mijn pc/tablet/en gsm, omdatbik soms niet thuis ben kijk dan op een toestel. Maar nu kan ik nog kijken op tv, maar niet meer op pc/tablet en gsm, ik weet gewoon de code niet voor terug te kunnen kijken, en dat vind ik jammer. Kunnen jullie me terug helpen, en de code door te geven, zodat ik terug kan kijken op al mijn toestellen. Zou me een groot plezier doen. Graag antwoord en bedankt op voorhand. Coppens Marc.
Het verbruik van het Mobilus S full control abonnement van onze dochter is niet zichtbaar. Cookies verwijderen en andere dingen die ik hier op het forum al gelezen heb, brengen geen oplossing. Wat is dan wel de oplossing?
Gisteren een Proximus Swipebox aangekocht. Maar wat betekenen de lampjes nu op de Swipebox? Naast een installatiehandleiding is er nergens (ook online) een gebruikshandleiding te vinden. In werking zie ik 2 blauwe lampjes, in stand-by 1 rood en 1 blauw lampje en bij het lang indrukken van de on/off knop 2 rode lampjes. Wanneer weet ik bijvoorbeeld of de Swipebox volledig is uitgeschakeld? Ook vroeg ik mij af of de USB-poort kan worden gebruikt? Alvast dank voor de hulp!
Ik ben in het bezit van 2 Proximus v5 decoders en 1 Proximus v5 compact decoder. Op mijn 2x v5 decoders gebeurd het dat beide decoders blijven hangen op waking up en ik zie een zwarte achtergrond met witte balk en HD vermeld. Op 1 decoder was juist voor dit voorval enkel een miniatuur stilstaand beeld van de zender te zien. Enkel de decoder zonder stroom zetten werkt. Hebben andere gebruikers hier ook last van?
Dag allemaal. Ik zou graag twee subnetwerks in mijn huis hebben en dat via LAN to WAN inrichten. Nu is mijn vragen hoe ik een LAN to WAN subnetwerk kan oprichten met twee BBox2. Dus hoe ik ze via kabel juist verbind(dat is normaal gezien LAN ingang eerste router en DSL/WAN ingang tweede router) en hoe ik mijn routers juist instel. Vooral bij het tweede vind ik het niet echt en dat met de kabel zou normaal gezien juist zijn maar het DSl lampje van de tweede router blinkt heel de tijd.
Beste, Ik heb extra gsm nummer laten opnemen op mijn account. mijn Eigen account is een Tuttimus met mobilus S gsm abonnement Het andere nummer valt buiten de Tuttimus en is gewoon een Smart+15 abonnement. het smart +15 abonnement data is niet beschikbaar in MyProximus . (Gesm met sim kaart van betreffende nummer) iemand een idee ? bedankt alvast
Gisteren telefoon van proximus gehad ,ze begrepen mijn klacht niet goed .....heb op 9/6/2017 een s8 gekocht op aanraden van de bediende in de proximusstore met abonnement want als die dag de rode duivels wonnen kreeg ik hem terugbetaald,en ja hoor ze hebben gewonnen dus,alles netjes opgestuurd waarvan ik een keurige ontvangstmail kreeg . 3 weken later een mail dat het niet in een erkend center was aangekocht (proximus center te Kapellen?en dat ik geen zichtbaar geldig abonnement heb afgesloten.,duidelijk te zien in mijn tuttimus pakket ,20 euro dataphone en 14 euro nog eens ,datum aankoop en duur abonnement staat erbij?? dus teruggemaild zonder resultaat nu 4 weken geleden kreeg zelfs melding dat naar het toebehorende adres geen mails meer konden worden verstuurd,dus ik klacht ingediend bij proximus ,zei die mevrouw net maar mevrouw die actie waar u over spreekt was vorig jaar tegen Ierland dan werd de s 8 terugbetaald .... Stoom kwam ondertussen al uit men oren ,Mevr de S8 is net 2
Beste mensen, Sinds januari zitten wij bij Proximus met 2 GSMabonnementen, eentje van 13€ (1GB) en eentje van 20€ (2GB). De eerste maanden kregen we telkens een factuur van rond de 90€, wat ook klopte. In september echter kregen we een factuur van 180€, terwijl we niet meer of niet minder mobiel gesurft hadden. We hebben hiervoor naar de klantendienst gebeld en we hebben nadien ook een creditnota ontvangen. Sinds september echter krijgen we om de 2 maand een foute hoge factuur. Dit zijn de bedragen van onze facturen vanaf mei: Mei: 89,36€ Juni: 89,14€ Juli: 97,32€ Augustus: 90,98€ September: 188,45€ Oktober: 95,59€ November: 178,64€ December: 94,15€ Zoals u ziet zijn er vanaf september elke 2 maand onregelmatigheden. Als ik op dit moment in de app MyProximus kijk, zie ik dat ik terug reeds 25€ of zelfs 40€ verbruikt heb buiten mijn bundel. Dit is onmogelijk, aangezien ik bijna nooit op 4G zit. Zeker niet deze maand, want ik ben 2 weken in verlof geweest en heb geen moment
Ik heb reeds 2 maal tonen gestuurd naar 8787 maar krijg in mijn mail geen bevestiging. Kan het verbruik niet nazien en er is blijkbaar iets niet in orde met het verbruik op 2 gsmnrs.
Krijg geen toegang tot de Bizz club???!!!
Ik stel vast dat ik nog Premium Club correspondentie op mijn oude adres krijg, ook al staat mijn adres correct in My Proximus. Ik vind nergens waar ik het adres van Premium Club afzonderlijk kan wijzigen. Alvast bedankt voor de hulp. Joachim
Na veel te lang zagen en wachten op de cloud support diensten eindelijk toegang tot cloud via "myproximus". 10/7 ik beslis om een upgrade naar 100Gb aan te kopen. 21/7 ik sta nog steeds op de gratis 10Gb dus even snel online een ticketje openen. 22/7 een mail met de bevestiging dat er iets is mis gelopen en de vraag om nog eens te proberen. inloggen mislukt : Error: Unable to find account with provided identifier, click here to login in again. 23/7 proximus medewerker vraagt om het nog eens te proberen, geen verbetering 24/7 proximus vraagt om het nog eens te proberen, inloggen lukt nog steeds niet 26/7 Proximus vraagt om mijn gebruikersnaam te bevestigen Sinds toen geen teken van leven. Is er hier mischien iemand van Proximus die intern kan escaleren?
Beste, Sinds gisterenavond ondervinden we een probleem met de wifi connectiviteit voor Linux toestellen. Alle andere toestellen werken nog. Is er een update gebeurd of iets anders wat dit zou kunnen verklaren? Er wordt geen specifieke foutmelding gegeven, connectie kan gewoon niet gemaakt worden. We hebben de modem al eens aan en uit gezet zonder effect. Alvast bedankt!
Op mijn laatste GSM factuur werd ten onrechte 2x 20 euro aangerkend voor de dienst Travel surf. Ik betaalde mijn laatste factuur dus onder aftrek van die ten onrechte aangerekend bedrag. Dit werd mondeling overeengekomen met de klantendienst in een telf gesprek van 8 july jl , waar me een Kredietnota werd toegezegd van 40 euro. Nu krijg ik een rappel voor die 40 euro. Hallo Proximus wakker worden aub. Aan welke dienst kan ik een SCHRIFTELIJKE klacht hierover neerleggen. ??? Ik weet dus nu voor de toekomst dat ALLES schriftelijk moet gebeuren Graag een JUIST email adres aub
Ik heb sinds een maand een abonnement van FORCMS (defensie). Nu zou mijn mobiel netwerk van mijn abonnement niet geactiveerd zijn en zou mijn mobiel netwerk per mb zijn aangerekend waardoor ik een factuur van 1 maand van 461 euro heb. Bij Proximus kunnen ze me niet helpen omdat defensie dit moet oplossen en defensie beweert dat Proximus dit moet oplossen. Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? Bedankt!
Beste, Momenteel heb ik op mijn klantennummer 2 GSM-abonnementen, ik had deze graag gesplitst. Welke stappen moet ik hiervoor ondernemen? Bedankt.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.