Skip to main content
Vraag

MyProximus app

  • August 7, 2017
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Beste,

Ik heb extra gsm nummer laten opnemen op mijn account.
mijn Eigen account is een Tuttimus met mobilus S gsm abonnement
Het andere nummer valt buiten de Tuttimus en is gewoon een
Smart+15 abonnement.

het smart +15 abonnement data is niet beschikbaar in MyProximus .
(Gesm met sim kaart van betreffende nummer)

iemand een idee ?

bedankt alvast
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • August 8, 2017
Beste Falco74,

bedoel je dat het nummer met smart+15 abo niet te vinden is op MyProximus waar je al je producten kan zien ? In theorie staan alle nummers die onder hetzelfde klantennummer staan, zichtbaar ? Dit nummer zit niet in het Familus pack maar zou je toch moeten kunnen zien ?

mvg,

Tina

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 8, 2017
Dag Tina ,

Bedankt voor u antwoord .
idd het mart+15 abo is niet te vinden in My proximus app op gsm
(verbruik ook niet op website app , wel dat het nummer bij in het pakket zit)
Ik dacht , niet zichtbaar omdat ik met mijn (ander) nummer in my proximus zit , dus app op smart+15 gsm verwijderd terug geinstaleerd .
maar helaas .... komt een melding van kan geen data weergeven .

met vriendelijke groeten

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • August 8, 2017
Dag Falco74, kan je ons alvast de betrokken login bezorgen, via een privébericht, kan je startern via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky