Skip to main content
Beantwoord

Proximus 11/11+

  • August 8, 2017
  • 1 reactie
  • 94 Bekeken

Jullie adviseur Alizeé heeft de 11/11+ gemonteerd op mijn pc/tablet/en gsm, omdatbik soms niet thuis ben kijk dan op een toestel. Maar nu kan ik nog kijken op tv, maar niet meer op pc/tablet en gsm, ik weet gewoon de code niet voor terug te kunnen kijken, en dat vind ik jammer. Kunnen jullie me terug helpen, en de code door te geven, zodat ik terug kan kijken op al mijn toestellen. Zou me een groot plezier doen.
Graag antwoord en bedankt op voorhand.
Coppens Marc.

Beste antwoord door SamuelD

Je kan inloggen op de Proximus TV app met je MyProximus gegevens, indien je deze niet meer kent raad ik je aan hier een kijkje te nemen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

SamuelD
Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 9, 2017
Je kan inloggen op de Proximus TV app met je MyProximus gegevens, indien je deze niet meer kent raad ik je aan hier een kijkje te nemen:

https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_mypx_no_access/particulieren/support/klantenzone/myproximus/myproximus-website/geen-toegang-tot-myproximus.html