Skip to main content
Beantwoord

8787 tonen

  • August 7, 2017
  • 3 reacties
  • 1262 Bekeken

Ik heb reeds 2 maal tonen gestuurd naar 8787 maar krijg in mijn mail geen bevestiging. Kan het verbruik niet nazien en er is blijkbaar iets niet in orde met het verbruik op 2 gsmnrs.

Beste antwoord door tina.b

Dag, ik zie op dit ogenblik niets speciaal qua verbruik op de mobiles. mvg, Tina
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 7, 2017
Beste,
hebt u de 24u wachttijd in acht genomen?

Martin
  • August 7, 2017
@ph25,

denk niet dat 8787 iets te maken heeft dat dat het verbruik niet in orde is aangezien de talrijke klachten hier op het forum omtrent verkeerd weergeven van verbruik, laat proximus je account toch maar even nakijken en stuur best een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 8, 2017
Dag, ik zie op dit ogenblik niets speciaal qua verbruik op de mobiles. mvg, Tina