Skip to main content
Vraag

Bizz club

  • August 6, 2017
  • 3 reacties
  • 182 Bekeken

Krijg geen toegang tot de Bizz club???!!!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • August 7, 2017
Dag Flyinghippo, helpen je hiermee graag verder, kan je eens klikken op mijn account, mijn klantenprofiel, sta je hier als beheerder? Groetjes, Nicky

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 7, 2017
Ik sta niet als beheerder maar heb het al verschillende malen laten aanpassen en dan werkt het korte tijd wel!!!
Ik ben zaakvoerder in mijn firma en betaal zelf de rekeningen, dus wat is hier eigenlijk het probleem??? En kan het nu eens voorgoed opgelost worden???

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 8, 2017
Hallo Dominique, kan je ons even de betrokken klantgegevens bezorgen via een privé bericht? Kunnen we dit laten nakijken door het MyProximus team.

Een privé bericht kan je ons sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge