Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Ik heb sinds maart 2017 een nieuwe GSM aangekocht in de telefoonwinkel van Belgacom (Deinze),onlangs krijg ik een berichtje binnen maar kan het niet openen als ik het bericht wilde openen bleef mijn gsm maar rondjes draaien,ik ben naar de telefoonwinkel gegaan en het probleem uitgelegd ,de juffrouw die mij te woord stond heeft het toestel geopend de kaart even verwijder en het was opgelost en haar uitleg was mijnheer leg iedere dag uw gsm 5 minuten af ,ik heb dat al eens vergeten heb zelf de kaart verwijderd en terug geplaatst en alles was ok het kan tocht niet de bedoeling zijn dat ik iedere dag mijn gsm 5 min . moet afleggen . Graag antwoord. Vgr.Danny
Hallo Mijn vriend heeft een abonnement bij jullie(pay&go), en wilt zijn belwaarde controleren. Hij deed dit altijd al met zijn oude gsm door naar #121# te bellen en daar de belwaarde te controleren. Hij heeft sinds kort een nieuwe gsm, en dan als hij belt naar #121# krijgt hij te zien : 'ongeldige aanvraag'. Kunnen jullie mij helpen?
Hallo, ikzelf en mijn echtgenote surfen via onze ipad draadloos op internet - WPA2 beveiliging en WiFi-5.0. Tot zover geen probleem. Wanneer onze kleinkinderen draadloos proberen in te loggen op onze account dan vinden zij evenwel ons wifi signaal niet, noch met hun ipad noch met hun smartphone. Wanneer ik via mijn desktop ons signaal tracht te vinden met NetSpot of Acrylic WiFi lukt dit ook niet. Heel raar. Kan iemand mij aub vertellen wat het probleem kan zijn ? Alvast bedankt.
verouderde pagina http:// users.skynet.be is niet meer up to date en zou moeten verwijderd worden. klantnr.: xxx Tel.:013 xxx Mobiel:0498 xxx [Edit Wim: nummers verwijderd omwille van privacy, deze info is bij ons gekend]
graag had ik mijn vaste lijn opgezegd en overgeschakeld op enkel internet + proximus tv (55€/ maand) maar ik krijg niemand vast noch op chat noch aan de telefoon Mijn probleem is dat er online extra activeringskosten aangerekend worden Wat kan hi eraan gedaan worden ?
Na mijn 7de telefoontje aan de klantendienst ben ik het beu!! Al meer dan 10 jaar trouwe klant met een abonnement Mobile internet Daily (4,99€) die ik gebruik om sporadisch via mijn ipad op wifi te gaan aan de kust, heeft Proximus zonder vragen, geen telefoontje of brief mijn abonnement veranderd naar Mobile internet M (25€) !!! Direct na het ontvangen van mijn factuur 14 juni heb ik de klantendienst opgebeld, de mevrouw aan de lijn bevestigd mij de verandering en vertelt dat ze het abonnement terug op Daily zal zetten en ik mijn factuur moet betalen en er een creditnota zal volgen met de volgende factuur. Ik als trouwe klant en betaler doe wat mij gevraagd wordt...en in afwachting van de volgende factuur en de creditnota hoop ik dat er een rechtzetting komt. Op 14 juli krijg ik terug mijn factuur en wat blijkt..terug 25€ Mobile internet M en geen creditnota !!! Natuurlijk bel ik direct de zelfde dag en daar werd mij verteld dat Mobile internet Daily niet meer bestaat en ik een c
Hallo Ik ontving een factuur van 248 euro voor een modem en decoder (heb proxitv opgezegd) Ik ging een tijd geleden kiala labels ofzo krijgen? Via mail of post heb ik niets ontvangen dat ik weet. Nuja via mail, ik heb zelfs niet eens een printer. Wat zou ik hiermee kunnen doen? Ik wil ze best opsturen maar Ik zou niet weten hoe ik dit nu moet doen. Ik kan niemand bereiken bij proximus, wat ik wel wat bizar vind. Mvg jurgen
hallo, na al enkele weken problemen te hebben met ons internet probeer ik het maar eens via deze weg. het internet op onze labtop valt steeds weg. we krijgen dan de melding dat er een probleem is met de DNS server. We hebben al meermaals naar de klantendienst gebeld, dienen dan onze modem herop te starten, wat we nu al dagelijks of meermaals per dag doen. ze hebben ook al van kanaal veranders enz ... maar niets blijkt te werken en nog steeds valt het internet gewoon uit en kunnen we niets meer doen. ik heb al enkele malen vermeld bij de klentendienst dat misschien onze modem verouders is en deze misschien aan vervanging toe is maar we worden telkens afgewimpeld met een andereoplossing die toch niet blijkt te werken. iemand die wel kan helpen
Ik wil een IPhone 6s bestellen ( Rose gold). Op de site staat er " laatste stuks beschikbaar" maar toch kan ik niet kiezen om mijn abonnement + gsm in een mandje te leggen. Heb al gebeld naar de 22 800 en naar de E-shop helpdesk. Maar beiden sturen ze me naar elkaar en geen enkele kan mij een verklaring geven of helpen 😞. Hoe kan ik alsnog deze bestellen samen met een upgrade van mijn abonnement?
Voor mijn Proximus abonnement betaalde ik steeds 50€, nu plots 65€ zonder een woordje uitleg...
Beste, Na 4 keer contact te hebben opgenomen, via 6000, met de helpdesk, ben ik nog geen stap verder. Ik zou graag klacht indienen over de trage internet verbinding in de eu. Zowel in Tsjechië, Duitsland als in Kroatië gaat het van geen kanten vooruit. Probeer ik via mobilevikings, geen probleem, zelfde snelheid als het locale netwerk. Bij de heldesk wist men van niets, en zei men via de website klacht in de dienen. Ik vind echter nergens waar ik dit kan doen. Ik heb nog 3x teruggebeld en men kan mij niet vertellen waar ik dit kan doen. 2 van hen waren zelfs gewoon onvriendelijk. Ook via de website als je naar "contact" gaat, staat er "mail ons"... Ik kan echter nergens een e-mail vinden of een online formulier om een mail te sturen. Ik heb van de laatste een tel nummer gekregen: "056/20.08.30" maar na +/- 45 seconden belsignaal krijg je een of andere messengerdienst aan de lijn waar geen referentie gemaakt wordt naar proximus.
Ik kan niet meer surfen op 3/4g. Is nog wel zichtbaar op iPhone 7, maar als ik safari open krijg ik plots de melding "Pdp identiteit niet geaccepteerd". Telefoon al gereset, afgezet, simkaart in andere iphone gestoken, hele tijd hetzelfde. Mijn man heeft geen probleem.
Ik ben al van 22 juni bezig met een oplossing te krijgen van mijn probleem , diverse klachten gestuurd via email waar niets mee gedaan word, ontelbare uren gebeld en nog altijd geen oplossing , klink dit iemand bekend in de oren?
Deze nacht heb ik van proximus een sms ontvangen dat mijn tariefplan gewijzigd werd naar pay&go. Nu kan ik niet meer bellen en ben ook niet meer bereikbaar. Enig idee hoe dit op te lossen?
Het gsm-nummer van de prepaid-kaart is blijkbaar geschorst tijdens onze vakantie. We zijn hierover ten zeerste verbaasd. We hadden er inderdaad lange tijd geen gebruik van gemaakt. Men vraagt om een koppeling van alle prepaid-kaarten te maken met een account. We hebben dit gedaan (MyProximus). De koppeling is er, maar er wordt dus blijkbaar geen rekening mee gehouden: we worden niet verwittigd. Hierbij vragen we vriendelijk aan Proximus om het nummer opnieuw te activeren samen met het beltegoed (meer dan 100 Euro!). De klantendienst en de winkels kunnen ons niet helpen... Wie kan ons de weg tonen om dit opgelost te krijgen?
Ik heb onlangs de modem veranderd van een b-box 2 naar een b-box 3. In de doos werd er een accessoire (zie foto) meegeleverd die je in de voet van de modem kan vastklikken. Na wat zoekwerk in de installatiegids en via het internet is het voor mij nog steeds onduidelijk wat het nut ervan is. 🤔 🤔
Alvorens een reset uit te voeren, door met een puntig voorwerp de reset toets gedurende 5 seconden ingedrukt te houden, kan je ook een reboot uitvoeren (configuratie blijft behouden). Surf eerst naar 192.168.1.1 om naar de configuratie pagina te gaan van je B-Box modem/router, indien je een B-Box 3 hebt, kijk wat er verbonden is met Wi-Fi 5 GHz en zoek naar het apparaat dat start met TG234 .... en noteer het IP adres. Ga nu naar je Wifi-bridge en noteer het userpassword dat op een sticker staat. Surf nu naar het IP adres dat aan TG234 ... gegeven is, bij username laat je gewoon staan op User en bij password voer je je userpassword in bij system sectie klik je op reboot. Bij are you sure to reboot klik je op YES.
Is er al een oplossing voor het niet opnemen van herhalingen bij serieopnames? Bv bij VT4 wordt het programma uitgezonden rond 22.45u. Na middernacht tsn 1 en 5u zijn er wel 4 herhalingen die allemaal onnodig worden opgenomen.
Ik kan enkel inloggen maar niets raadplegen kan iemand dit verhelpen aub
Als ik wil naar mijn punten kijken krijg ik volgende ""U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing."" Graag oplossing hiervoor aub
Als verzekeringsmakelaar werken wij al jaren met Proximus. Na een investering blijkt dat wij nog steeds met een trage internetverbinding zitten. Na bezoek aan onze bizz consulent werd mij door deze man de vraag gesteld waarom ik nog klant was bij Proximus ???? Uit testen blijkt dat de vooropgestelde snelheid NIET gehaald wordt ! Daarbij komt dat ik niet kan genieten van pakketvoordelen (incl. TV), ik kan geen toegang hebben tot VOICE OVER IP, ik betaal elke maand tot € 150 TE VEEL en mijn IT investeringen zijn waardeloos aangezien mijn toestellen niet optimaal renderen ?? Als oplossing krijg ik het voorstel om van provider te veranderen ! En wie gaat die installatiekosten betalen ?? Juist, de klant, maar ik denk het niet. En de reactie van Proximus ??? Nada
Ik heb net punten ingeruild voor het afdrukken van fotos bij smartfoto. De punten zijn verminderd maar de code voor de bestelling ontbreekt daar ik geen email krijg met de beloofde code. Kan dit zo snel mogelijk geregeld worden ?
ik heb tot nu toe 5kadofilms staan,kan ik gelijk welke film uit de catalogus kiezen zonder te betalen?
Sinds enkele maanden ben ik tuttimus klant en mijn teller van kadofilms staat momenteel op 5. Nu vraag ik mij af...telt dit enkel voor de blockbuster films? Want ik de catalogus films blijft in de linker onderhoek staan 'je beschikt over 5 kadofilms'. Een beetje verwarrend. Het gamma blockbuster films zijn wat teleurstellend dus had graag geweten of ik eventueel andere films mag huren (als kadofilm). Groetjes
ik ben nu al weken te proberen om een foutieve betaling aan proximus terug te krijgen.... Niemand kan mij helpen. Al meerdere keren klantendienst gebeld en steeds krijg ik ander email adres dat geen mails kan ontvangen. Blijkbaar moet een klacht aangetekend verstuurd worden???? om mijn eigen centen terug te krijgen? ook wordt deze betaling niet in mindering gebracht in mijn facturen. Dringend hulp aub
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.