Skip to main content
Vraag

Foutieve betaling

  • August 9, 2017
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

ik ben nu al weken te proberen om een foutieve betaling aan proximus terug te krijgen....
Niemand kan mij helpen. Al meerdere keren klantendienst gebeld en steeds krijg ik ander email adres dat geen mails kan ontvangen. Blijkbaar moet een klacht aangetekend verstuurd worden???? om mijn eigen centen terug te krijgen? ook wordt deze betaling niet in mindering gebracht in mijn facturen.
Dringend hulp aub
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 9, 2017
Ik denk niet dat u in deze fase een aagetekend schrijven dient te sturen.
U bent echter wel vrij om dit te doen....

Een rechtstreeks emailadres is er niet, het is de bedoeling dat je de flow volgt van deze vernieuwde contactpagina:
http://www.proximus.be/support/nl/id_cr_contact/particulieren/support/contact.html

Desgevallend kun je ook een privébericht sturen, hetzij via Facebook, hetzij via Twitter, hetzij hier op het Forum op volgende link: https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantennr en vraag.

Martin
  • August 9, 2017
hey natasja.ferla ,

voor een klacht factuur kan je ook een online mail form sturen:
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"
  • Onderaan deze screenshots staan ook al de andere mogelijkheden om proximus te contacteren. zoals onderander een privébericht sturen hier op 't forum en ook op twitter en facebook