Skip to main content
Vraag

Code smartfoto

  • August 9, 2017
  • 3 reacties
  • 189 Bekeken

Ik heb net punten ingeruild voor het afdrukken van fotos bij smartfoto.
De punten zijn verminderd maar de code voor de bestelling ontbreekt daar ik geen email krijg met de beloofde code.
Kan dit zo snel mogelijk geregeld worden ?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 9, 2017
Beste,
u kan best een privébericht sturen naar:

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
met uw klantnr en bestelling. Het Proximus Team brengt dit dan zo snel mogelijk voor u in orde.

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 9, 2017
klantnummer is xxxx voor een bestelling van 25 fotos bij smartfoto [Edit Wim]

Martin
  • August 9, 2017
best geen klantnummer openbaar op het forum plaatsen maar wei in een privébericht aan Het Proximus Team door te klikken op deze link >
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)