hallo,
na al enkele weken problemen te hebben met ons internet probeer ik het maar eens via deze weg.
het internet op onze labtop valt steeds weg. we krijgen dan de melding dat er een probleem is met de DNS server. We hebben al meermaals naar de klantendienst gebeld, dienen dan onze modem herop te starten, wat we nu al dagelijks of meermaals per dag doen.
ze hebben ook al van kanaal veranders enz ...
maar niets blijkt te werken en nog steeds valt het internet gewoon uit en kunnen we niets meer doen.
ik heb al enkele malen vermeld bij de klentendienst dat misschien onze modem verouders is en deze misschien aan vervanging toe is maar we worden telkens afgewimpeld met een andereoplossing die toch niet blijkt te werken.
iemand die wel kan helpen
Beantwoord
DNS server
Beste antwoord door ThomasP
Hey kjellenlies, ik stel dan inderdaad voor dat we je bbox2 vervangen. Deze omruiling gebeurd via UPS punt. Kan je vie deze lijst je gewenste UPS punt kiezen uit deze lijst alsook ons een GSM contactnummer bezorgen. Hierop zal je SMS ontvangen wanneer je nieuwe bbox klaar ligt. Je defecte bbox lever je ook daar binnen. Je mag deze gegevens doorsturen via privébericht naar Het Proximus Team. Ik doe dan het nodige voor je.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.