Skip to main content

Internet professioneel gebruik

  • August 9, 2017
  • 2 reacties
  • 78 Bekeken

Als verzekeringsmakelaar werken wij al jaren met Proximus. Na een investering blijkt dat wij nog steeds met een trage internetverbinding zitten. Na bezoek aan onze bizz consulent werd mij door deze man de vraag gesteld waarom ik nog klant was bij Proximus ????
Uit testen blijkt dat de vooropgestelde snelheid NIET gehaald wordt ! Daarbij komt dat ik niet kan genieten van pakketvoordelen (incl. TV), ik kan geen toegang hebben tot VOICE OVER IP, ik betaal elke maand tot € 150 TE VEEL en mijn IT investeringen zijn waardeloos aangezien mijn toestellen niet optimaal renderen ??
Als oplossing krijg ik het voorstel om van provider te veranderen ! En wie gaat die installatiekosten betalen ?? Juist, de klant, maar ik denk het niet.
En de reactie van Proximus ??? Nada
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 9, 2017
Oei,
kunnen zij u als business niet op een verpachte lijn zetten?

Forum|alt.badge.img+3
  • Guru
  • August 9, 2017
Dag Peter,

Kan je mij even via privé bericht je klantennummer bezorgen? Dan kunnen we je lijn alvast even controleren.

Groeten,

Jimmy