Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
hallo, hoe komt het dat er op mijn maandelijkse afrekening een buiten de bundelbedrag wordt aangerekend, dit staat onder internationale sms, dit gebruik ik nooit,graag een uitleg hieromtrent m.v.g. jef
Sinds gisterenochtend heb ik plots geen wifi-verbinding meer op mijn iphone terwijl de andere 4 personen die in dit huis wonen geen problemen ondervinden. Als ik wil verbinden vraagt hij steeds het wachtwoord en als ik dit correct ingeef krijg ik constant de melding dat dit wachtwoord niet juist is terwijl de andere personen het ook geprobeerd hebben en bij hen lukt het wel. Ik heb al alles geprobeerd: netwerk instellingen gereset, iphone opnieuw opgestart, de laatste update uitgevoerd,.... En ik ondervind ook hetzelfde probleem op mijn Macbook. Iemand die hier iets meer over weet?
Met mijn herlaadkaart kreeg ik normaal 1 maand gratis smssen maar de maand is nog lang niet om en toch kan ik geen gratis smssen versturen. Hoe komt dit?
net geen 10 jaar klant bij Proximus, ik kwam van Mobistar. Bel vandaag voor optimalisatie mobiel. Met de 1e persoon werd de verbinding verbroken, ik moest ZELF terugbellen. De 2e persoon had geen interesse mij een aanbod te doen: ik kan niets voor u ingeven. "Zal ik dan best terug naar Mobistar gaan?" Opnieuw: ik kan niets voor u ingeven. Nu betaal ik 30€ voor 400', onbeperkt sms en onbeperkt vaste lijnen. 2G data. Orange aanbod: 26,40 voor onbeperkt bellen en sms en 5 G data. Minder betalen dus en meer krijgen... Jammer van jullie houding hoor Proximus. Vaste klanten hebben we toch al, daar hoeven we niets voor te doen????? Zeer ontgoocheld
Al jaren ben ik hondstrouw klant bij Belgacom/Proximus. Ik heb een internetmaxi abonnement dat mij een downloadsnelheid belooft tot 50Mbps. Tot nu blijkt, bij controle door een technicus, dat ik maximaal een downloadsnelheid kan bereiken van 0,5 Mbps omdat in mijn buurt nog geen glasvezelkabel ligt. Ik heb dus al veel jaren minstens 25 euro per maand te veel betaald. Een gewoon en goedkoper internetabonnement had me immers precies dezelfde snelheid opgeleverd. Niemand van Proximus heeft me er ooit op gewezen dat in mijn buurt die hogere snelheid niet kon gehaald worden, maar men heeft er mij wel al jaren voor laten betalen... Dat vind ik dus not done en heel misleidend. Ik denk er dan ook sterk aan over te stappen naar de concurrentie.
Beste Vandaag mijn factuur ontvangen van mijn abonnement. Plots staat er op de factuur € 15,10 terwijl het altijd 15,00 was. Hoe verklaart u dat ? Het verbruik was 0,0000.
Ik heb gemerkt dat er weer een aantal opnames niet gelukt zijn. Ik dacht dat deze problemen van de baan waren, aangezien ik de voorbije 2 maanden geen problemen meer gehad heb met opnames. Maar het probleem is er dus terug. Ik had dinsdag een film geprogrammeerd, maar deze is niet opgenomen. Maandag is de eerste aflevering van een serie niet opgenomen. Nochtans stonden beide correct geprogrammeerd. De programmatie van een film vanavond was ook verdwenen, maar die heb ik terug kunnen programmeren. Kunnen jullie deze opnames terug plaatsen? Ik hoop dat ik via het forum een snellere reactie krijg dan via de helpdesk.
Allereerst heel apart dat ik dit forum moet gebruiken om in contact te komen met Proximus , tenminste als ik niet een uur aan de telefoon wil hangen.Mailen is niet mogelijk blijkbaar. Al sinds 1983 ben ik klant bij Proximus, daar Proximus in mijn gemeente geen TV kan leveren heb ik deze via Telenet. Gewezen op de pakketten van Telenet ( al in one) bekeek ik ook de pakketten van Proximus. Tot mijn verbazing en ook wel verontwaardiging constateerde ik dat ik voor mijn vaste telefoonlijn plus internet ( veel) meer betaalde als dat ik een pakket internet, vaste lijn tv( die Proximus niet kan leveren)zou nemen en dit blijkbaar al jaren. Ik zag hier graag een afdoend antwoord op.
Onder MyProximus - Mijn verbruik krijg je een overzichtsdiagram (cirkels) van je verbruik per product dat je geactiveerd hebt. Om meer detail te krijgen kan je dan op de knop 'Meer details over uw verbruik' klikken. Tot voor kort kon ik dat voor alle types producten, maar sinds eergisteren vind ik deze optie niet meer terug voor mijn Internet connectie. Het is nog wel steeds ter beschikking voor de andere producten (GSM, vaste telefoonlijn en Cloud). Dit is best lastig omdat ik het overzicht van het dagelijks verbruik (upload/download) toch wel regelmatig raadpleeg. Is er een reden waarom deze optie daar niet meer staat of is dit een fout op de web pagine? Is er een andere manier om dit overzicht terug te vinden (graag enkel via de webservice en niet via een app)?
Onze situatie is als volgt: wij hebben proximus gebeld om internet te laten aansluiten voor ons appartement. De installateur kan pas op het einde van de maand komen (wat wel erg lang duurt). Echter, onze verhuurder vertelt ons nu dat alles ligt voor telenet maar niet voor proximus. Daarom zijn we nu aan het overwegen toch telenet te nemen. Is het mogelijk om dit te doen nog voor de installateur is gekomen? We hebben ook geen easy switch nummer gekregen.
Hoe komt het dat ik gewoon niet kan inloggen op myproximus?Niet via Firefox, niet via Google Chrome. Enkel kan ik mijn login krijgen via internet explorer, maar mijn verbruik kan ik wel weken niet meer raadplegen.............
Recent een nieuw gsm nummer toegevoegd . De persoon van wie dit nummer is kan naar mij bellen en sms-en... ikzelf kan bellen, maar geen sms versturen. Het verstuurde sms wordt als 'verzonden' gemarkeerd, maar... wordt niet ontvangen. Nazicht toont dat het nummer omgezet werd met een landnummer 0031 (Nederland) ipv 0032 Belgie..... Nochtans werd het nummer in de gsm toegevoegd zowel zonder landnummer als met landnummer 0032..... Vandaar de omzetting, bij gebruik van sms, naar 0031.... Wie kan mij hierbij helpen aub.... Zeer vervelende situatie.... Alvast bedankt ! Jan
Sommigen onder jullie hebben het misschien al gemerkt? We zijn onze nieuwe TV software aan het uitrollen. Dit is reeds even bezig en tegen eind juli zou iedereen deze moeten zien. Goed nieuws voor bezitters van een V4 decoder, ook zij kunnen genieten van deze nieuwe software. Je kan deze installeren via de blauwe knop (bij sommigen reeds beschikbaar, anderen moeten nog een paar dagen/weken geduld hebben). Welke wijzigingen zijn er gebeurd: De lay out van ons filmaanbod ziet er anders uit, het bladeren door de films zou leuker/makkelijker gaan. Autostart van opnames en Wanagogo. Stel, je bent een “Familie” fan en je hebt alle aflevering in serie opgenomen. Wanneer je op het einde komt van jouw eerste opname zal iets later automatisch de volgende aflevering beginnen. Zelfde verhaal voor Wanagogo, je hoeft niet meer alle menu’s te doorlopen, de kindjes kunnen gewoon verder kijken. Ook de betrouwbaarheid van de opnamefuncties is gevoelig verbeterd. Nog een nieuwtje ...
heb naar europese mobiel gebeld binnen free calls international en die oproep werd aangerekend hoewel mij verzekerd was dat die in het pakket zat
Een tijdje geleden heeft de gemeente onze straatnaam gewijzigd. In MyProximus staat deze nog altijd op de oude straatnaam en nummer. Ook mijn factuurgegevens staan nog gelinkt aan de oude straatnaam en nummer. Als ik deze probeer te wijzigen kan ik nooit mijn wijzigingen opslaan. Kan iemand mij helpen om mijn gegevens correct in het systeem te krijgen? Alvast bedankt.
al geruime tijd kan ik via "MyProximus" mijn internet verbruik niet meer raadplegen.:( het enige wat ik op het scherm krijg is "Cloud 10GB". iemand gelijkaardig probleem en hoe kan dit opgelost worden. Blijkbaar is dit enkele maanden geleden ook voorgekomen... Dank!
Ik heb mij een BBoX3 aangeschaft, en op de eerste verdieping is de ontvangst van wifi zwak, kan ik nu met de vorige BBoX2 boven geen degelijke ontvangst maken?? Alvast bedankt,
Wij zijn nog niet lang bij proximus, en hadden slecht internet. Dit zou GRATIS worden opgelost. Nu komt er een werklan om een nieuwe kabel te trekken en verteld hij ons dat dit 30euro/m is. Er word bij ons waarschijnlijk rond de 5m geboord, dus dit is al 150euro. Dit is wel niet GRATIS dan! Graag zou ik meer info hebben, want dit betalen wij niet als ze gezegd hebben dat dit gratis zou zijn.
Gezien het blijkbaar niet mogelijk is proximus per mail te bereiken en ik het grondig beu ben om telkens opnieuw mijn uitleg te doen aan een andere operator (ondertussen reeds uren verspild aan de telefoon), probeer ik op deze manier een capabel iemand (begin te twijfelen of men die heeft) te pakken te krijgen die eindelijk eens tijd en moeite doet om mijn problemen die zich blijven opstapelen op te lossen. Mei: 4 lopende abonnementen, gaan allemaal afzonderlijk van de rekening: 18.76 euro en 3 keer 15 euro. Geen problemen. Telefoontje 1: ik beslis om alle abonnementen op 1 account te zetten zodat ik slechts 1 keer hoef te betalen en zodat ik in my proximus een overzicht krijg van alle abonnementen. Een beslissing waar ik al 1000 keer spijt van heb, want blijkbaar is het onmogelijk om dit zonder problemen over te zetten. Tegelijkertijd vraag ik ook aan om de 2 abonnementen van mijn kinderen van mobilus s naar mobilus s full control over te zetten om ervoor te zorgen dat zij niet
Sinds enkele weken hebben we een zwakke ontvangst van het internetsignaal zelfs in de woonkamer. Dicht tegen de Bbox alles in orde, maar gaan we 10m verder weg, verzwakt het signaal drastisch. Niet meer van deze tijd! Bij de webmail zijn ook weer problemen opgetreden: openen gaat niet, of zeer traag, en er komen frequent foutmeldingen en een melding over 'paswoord wijzigen'. Enorm irritant! Vandaag ook weer niet te openen... :-( We zijn nu ruim een jaar overgestapt naar Belgacom, maar de performantie over dat jaar is er niet op vooruit gegaan... integendeel... Hopelijk worden hieraan snel enkele mouwen gepast, anders...
Kan je roaming krijgen op een Pay & Go en hoe moet dat dan worden ingesteld?
Ik ben freelance persmedewerker en door heel recent gewijzigde fiscale wetgeving ben ik sinds 1 juli 2017 plots btw-plichtig. Dat betekent dat voortaan mijn btw-nummer op mijn Proximus-facturen vermeld dient te staan. Een bizz-expert heeft me daarnet in dat verband heel snel en vriendelijk opgebeld, maar nu blijk ik een volledig formulier overnemer/overlater te moeten invullen om dat btw-nummer op mijn facturen geplaatst te krijgen. Beetje gek, want daar is dat formulier eigenlijk niet voor bedoeld. Er verandert namelijk NIETS aan mijn internet en telefonie, niemand neemt mijn 'zaak' over, ik heb geen echt bedrijf, geen vennootschap, moet me niet bij een sociale kas aansluiten, maar... ben zoals gezegd voortaan wel btw-plichtig (btw factureren voor mijn betalingen en op mijn kosten de btw deels aftrekken). Kan ik echt niet op een doodeenvoudige manier vanaf volgende maand mijn btw-nummer op mijn facturen zien verschijnen zonder dat ik een hele administratieve rompslomp dient te doorwor
Ik kocht in 2010 mijn Tv-toestel Sony Bravia KDL40EX700E met internetmogelijkheid. Die was indertijd nog niet ingebouwd. Van 2010 tot 2014 leverde Sony een "dongle" voor één van de USB-poorten van het Tv-toestel via dewelke er dan verbinding met de modem kon worden gemaakt. Die "dongle" is nu uiteraard niet meer te vinden. Op de website van Sony zou een en ander ook mogelijk moeten zijn via een "WI-FI bridge", die dan in de LAN-poort van het Tv-toestel of van de DVD-lezer wordt aangebracht. Nu vraag ik mij af of indien ik mij een "WI-FI bridge" van Proximus zou aanschaffen en ik zou die aanbrengen in de LAN-poort van de Proximus decoder, ik geen twee vliegen in één klap zou kunnen slaan, namelijk een draadloze verbinding voor TV-kijken tussen Proximus modem en Proximus decoder en een internettoegang voor het Tv-toestel via diezelfde "WI-FI bridge"? Vermits de decoder is aangesloten op het Tv-toestel en de decoder "wireless" signalen ontvangt van de modem zou toch ook het Tv-toest
dag, als ik inlog op de cloud bij proximus zie ik wel mijn weinige dokumenten (minder dan 10 GB), maar geen enkele funktie werkt. Heeft iemand een idee wat er kan schelen ?
Beste, mijn dochter heeft Mobilus S Full Control, dataverbruik is niet zichtbaar op MyProximus, enkel veel foutmeldingen: Hoe kan ik dataverbruik opvolgen?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.