Skip to main content
Beantwoord

Buiten bundel

  • August 11, 2017
  • 7 reacties
  • 952 Bekeken

hallo, hoe komt het dat er op mijn maandelijkse afrekening een buiten de bundelbedrag wordt aangerekend, dit staat onder internationale sms, dit gebruik ik nooit,graag een uitleg hieromtrent
m.v.g.

jef

Beste antwoord door S1M0N3

Beste,

bedraagt het bedrag €0,40?
En staat nr 00447537410287 daarbij?

Hier:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975 werd dit eerder ook al gemeld
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

7 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 11, 2017
Beste,

bedraagt het bedrag €0,40?
En staat nr 00447537410287 daarbij?

Hier:
https://nl.forum.proximus.be/mijn-factuur-18/internationaal-sms-aangerekend-maar-geen-verstuurd-39975 werd dit eerder ook al gemeld

Martin
  • August 11, 2017
zou in dit geval te maken hebben met een activatie van imessage / facetime op de iphone
zoals in dit topic hier:
https://nl.forum.proximus.be/telefonie-13/sms-aangerekend-maar-niet-verstuurd-29234

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 11, 2017
hallo, allemaal goed en wel, maar ik gebruik geen face time, en geen internationale sms, hoe kan je nu verklaren dat dit aan Apple ligt, het komt wel op mijn afrekening, is er hier dan geen simpele uitleg voor, ik zie dat er veel mensen een problemen mee hebben,dus graag een oplossing.
m.v.g
jef

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 11, 2017
Kunt u eens een kijkje nemen in uw sms inbox....
Bij mij staan alle tekstberichten in het groen en dan de imessages (waar ik nooit achter heb gevraagd )
kleuren blauw.

Martin
  • August 11, 2017
hallo, allemaal goed en wel, maar ik gebruik geen face time, en geen internationale sms, hoe kan je nu verklaren dat dit aan Apple ligt, het komt wel op mijn afrekening, is er hier dan geen simpele uitleg voor, ik zie dat er veel mensen een problemen mee hebben,dus graag een oplossing.
m.v.g
jef

heb je onlangs een nieuwe iPhone aangeschaft, ik hoor van sommigen dat dit automatisch gebeurt bij in gebruikname, ik kan het niet bevestigen aangezien ik geen iPhone heb!

NickyL
Forum|alt.badge.img+3
  • Resident
  • August 11, 2017
Dag Noordzeestrand, lijkt ons te gaan over een activatie sms van één of andere applicatie, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • August 11, 2017
Dag Noordzeestrand, lijkt ons te gaan over een activatie sms van één of andere applicatie, kan je ons alvast de betrokken gegevens bezorgen per privébericht, kan je starten via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Groetjes, Nicky
Dag Nicky. Heb dit vorige maand ook voor gehad. Had mijn gegevens van mijn iPhone 5C overgezet op iPhone SE. Kreeg ook een aanrekening van € 0,40 voor deze internationale SMS. Niets aan te doen en heb dit ook aangehaald op het forum en in privebericht. Groetjes, Antoon