Skip to main content
Beantwoord

Adresgegevens wijzigen

  • August 11, 2017
  • 1 reactie
  • 146 Bekeken

Een tijdje geleden heeft de gemeente onze straatnaam gewijzigd. In MyProximus staat deze nog altijd op de oude straatnaam en nummer. Ook mijn factuurgegevens staan nog gelinkt aan de oude straatnaam en nummer. Als ik deze probeer te wijzigen kan ik nooit mijn wijzigingen opslaan.

Kan iemand mij helpen om mijn gegevens correct in het systeem te krijgen?

Alvast bedankt.

Beste antwoord door S1M0N3

Beste,
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kan u een bericht sturen met uw klantnr en gewijzigde adresgegevens.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 11, 2017
Beste,
via https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
kan u een bericht sturen met uw klantnr en gewijzigde adresgegevens.