Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe kabel trekken

  • August 8, 2017
  • 2 reacties
  • 877 Bekeken

Wij zijn nog niet lang bij proximus, en hadden slecht internet. Dit zou GRATIS worden opgelost. Nu komt er een werklan om een nieuwe kabel te trekken en verteld hij ons dat dit 30euro/m is. Er word bij ons waarschijnlijk rond de 5m geboord, dus dit is al 150euro. Dit is wel niet GRATIS dan!
Graag zou ik meer info hebben, want dit betalen wij niet als ze gezegd hebben dat dit gratis zou zijn.

Beste antwoord door Wim VL

Dag Nouch, ik heb het nagevraagd, maar eigenlijk kunnen we er niet veel meer op zeggen buiten dat inderdaad voor nieuwe klanten, indien er geen wachtbuis voorzien is en dus ook nog geen kabel de woning binnen komt, er inderdaad installatie kosten aan te pas komen daar dit wel een pak extra werk vraagt. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

ThomasP
Forum|alt.badge.img+6
  • Legend
  • August 8, 2017
Hey Nouch, dit moet ik even laten controleren door het desbetreffende team dat instaat voor deze werken. Ik houd je op de hoogte!

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • August 11, 2017
Dag Nouch, ik heb het nagevraagd, maar eigenlijk kunnen we er niet veel meer op zeggen buiten dat inderdaad voor nieuwe klanten, indien er geen wachtbuis voorzien is en dus ook nog geen kabel de woning binnen komt, er inderdaad installatie kosten aan te pas komen daar dit wel een pak extra werk vraagt. Bedankt voor het begrip. MVG, Wim