Skip to main content
Vraag

Veranderen van provider

  • August 10, 2017
  • 1 reactie
  • 270 Bekeken

Onze situatie is als volgt: wij hebben proximus gebeld om internet te laten aansluiten voor ons appartement. De installateur kan pas op het einde van de maand komen (wat wel erg lang duurt). Echter, onze verhuurder vertelt ons nu dat alles ligt voor telenet maar niet voor proximus. Daarom zijn we nu aan het overwegen toch telenet te nemen. Is het mogelijk om dit te doen nog voor de installateur is gekomen? We hebben ook geen easy switch nummer gekregen.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 11, 2017
Hallo Eliza,

Betreft het een volledig nieuwe installatie dat je had aangevraagd bij Proximus? Heb je reeds klantgegevens ontvangen van Proximus?

Kan je ons deze eens bezorgen via een privé bericht? Een privé bericht kan je sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge