Géén facturen meer na verhuis.. én geen oplossing!
Ik ben verhuisd op 26 januari 2017.
Een tijd ervoor had ik dit gemeld en alles zou in orde zijn op 27 januari 2017.
Ik had tv, vaste telefoon en internet aan sociaal tarief.
Dit is op het nieuwe adres hetzelfde. Alleen mijn adres is veranderd.
Toch komen er geen facturen... heb al een aantal keer contact opgenomen..
per mail, per telefoon... echter zonder resultaat.
U hebt mij onderstaande mail gestuurd op 28 februari...
Beste mevrouw XXX,
Dank u voor uw e-mail betreffende uw laatste factuur en uw verhuis.
Ik heb het voor u nagekeken en uw huidig (installatie)adres is XXX
Hier worden dan ook alle documenten naar toegestuurd. U mag dus het
overnamecontract negeren.
De reden dat uw factuur nog niet is toegekomen is omdat het vertraging heeft
opgelopen door de verhuis. Het zal binnenkort maandelijks op uw nieuw adres
toekomen.