Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Is het niet zo dat sms'en naar het buitenland nu gratis is? Waarom werden er dan gisteren 2 sms'en aangerekend verstuurd naar Italië ?
Bij Telenet kan men van bepaalde TV zenders kiezen tussen 2 talen bvb ARTE kan men kiezen tussen Frans en Duits, voor Eurosport is dat Nederlands en Engels, voor Cartoon Network is dat eveneens Nederlands en Engels. Ik stel vast dat dat bij Belgacom niet mogelijk is, Voor ARTE moet tevreden stellen met het Frans en voor Eurosport en Cartoon Network met het Nederlands, dus een tekortkoming van Belgacom tegenover Telenet.
Beste, Ik heb vandaag één van mijn mobile nummers geannuleerd, is het nog mogelijk om hem terug te activeren? MVG.
Er is mij een korting op het pack beloofd (15euro) gedurende de eerste 6maanden bij het intekenen van mijn abonnement. Waarom is dit telkens correct verlopen, maar voor de maand Juli heb ik slechts een korting gekregen van 97 Cent. Wie kan mij hier een verklaring voor geven? mvg sven
krijg deze boodschap : "U hebt geen toegang tot deze toepassing Het spijt ons, maar u hebt niet de juiste toegangsrechten om gebruik te maken van deze toepassing." Hang intussen al meer dan 15 minuten te wachten tot er iemand van de Myproximus dienst ad lijn komt. Graag nazicht aub !
Ik ben verhuisd op 26 januari 2017. Een tijd ervoor had ik dit gemeld en alles zou in orde zijn op 27 januari 2017. Ik had tv, vaste telefoon en internet aan sociaal tarief. Dit is op het nieuwe adres hetzelfde. Alleen mijn adres is veranderd. Toch komen er geen facturen... heb al een aantal keer contact opgenomen.. per mail, per telefoon... echter zonder resultaat. U hebt mij onderstaande mail gestuurd op 28 februari... Beste mevrouw XXX, Dank u voor uw e-mail betreffende uw laatste factuur en uw verhuis. Ik heb het voor u nagekeken en uw huidig (installatie)adres is XXX Hier worden dan ook alle documenten naar toegestuurd. U mag dus het overnamecontract negeren. De reden dat uw factuur nog niet is toegekomen is omdat het vertraging heeft opgelopen door de verhuis. Het zal binnenkort maandelijks op uw nieuw adres toekomen. Wat betreft Myproximus, kan dit een aantal fouten bevatten die u kan corrigeren door deze zelf aan te passen indien mogelijk of d
ik had via telefoon contact opgenomen met de klantendienst omdat mijn internet plots uitviel. (Gesprek rond 20uur op donderdag 3augustus) Ik heb echt een bot en onbeleefd antwoord gehad. Blijkt dat ik iets verkeerd gedaan heb bij mijn vorige betalingen waardoor ik een openstaand saldo had. Ik heb uitgelegd dat ik deze normaal altijd op voorhand inplan gezien ik veel reis en veel bezig ben en daar wellicht iets fout was gegaan maar dat onmiddelijk kon regelen. Ik zal hieronder nog eens specifieker uitleggen hoe verkeerd het gesprek is gegaan met de klantendienst maar de persoon aan de telefoon zei dat er basically niets was om te doen. Wat ik echt niet ok vind want ik ben al bijna 4 jaar klant, altijd alles betaald en nu er eens ieets fout loopt is mijn internet zonder meer uitgevallen s'avonds om 19uur.Zonder enige mail of herinnering heb ik plots geen internet. Maar goed hij zegt me dan dat hij mijn lijn zou kunnen heropenen als ik binnen de 5 dagen betaal. Dat is nooit gebeurd, ik
Ik vraag me af wat er met het nog aanwezige belkrediet gebeurt indien ik een GSM-nr met prepaid opneem in mijn pack (abonnement dus).
Ik kan zowel op de site als via de myproximus app de catalogus voor de premium punten niet raadplegen ??? Mvg, Joeri
Hoe veel tv's mag ik ansluiten bij familus twee of meer ?
Is het mogelijk om mijn huidig smart+phone 20 abo om te zetten naar een mobilus abo? Indien ik dan een hoger tarief neem kan ik dan in de toekomst terug gaan naar een lager tarief?
Hallo ik heb van de nieuwe decoder V6 geen melding gehad, zie het nu pas in dit forum dat het over een 4k gaat Ik heb in sint truiden fiber at home down 350 Mbps en up 50 Mbps Tv oled lg 4k 55" ,en netflix abonnement 4k ook, plus 4k Samsung speler en onkyo surround 4k. Als ik dit geweten had, had ik mij ook gemeld Grtjs
Ik probeer vanuit het buitenland Daily tavel paspoort te activeren. In het winkelmandje bij bevestiging krijg ik de melding dat er ontbrekende gegevens zijn zoals een btw nummer . Ik heb echter geen btw nummer enkel een prepaid kaart. Graag spoedig advies omdat wij in het ziekenhuis in Turkije zijn. Thnx !
beste proximus medewerker mijn abo is domiciliëerd en toch werd ik gefactureerd terwijl ik mij daar niets zou moeten van aantrekken en na ik een maand op vakantie was heb ik factuur en aanmaningen aangetroffen bij het thuis komen en ook een sms dat mijn abonnement afgesloten is en is verandert in een prepaidkaart nog steeds kan ik mijn gsm niet gebruiken ik vind dit een schande het is alsof julie (proximus) het begrip van domiciliëring niet kennen ... en waneer ik die brief aantrof heb ik deze direct gaan betalen maar niets is veranderd. Ik werd al van velen gewaarschuwd voor het nemen van een proxi-abonnement die ook slecht gevaren hebben maar gaf het toch een kans omdat ik in het verleden nooit problemen met proximus heb ondervonden maar bij deze ben ik erg teleurgesteld. En terwijl een domiciliëring een enige voorwaarde was bij het aangaan van mijn abonnement.
Hoe kan het dat -hoewel al onze nummers, TV- en internetaansluiting gedomicilieerd zijn- we nog steeds rekeningen krijgen ? We gaan er van uit dat steeds alles tijdig betaald is, net om problemen te vermijden. Nu zijn we opnieuw van alles afgesloten --> nefast voor het werk. Gelieve een duurzame oplossing te vinden. Dank
Ik merk dat ik geen call doen noch message kan sturen, en dat ik ook niet meer bereikbaar ben in Denemarken, waar ik me nu een korte week bevind. Terwijl mijn partner op dezelfde plaats goede service heeft en wel alles kan. Na een herstart van de iPhone gaat het weer een tijdje goed (3 - 4 volle bolletjes van de 5), maar dan val ik terug op 5 lege bolletjes. Het netwerk blijft mooi aangegeven (bv TDC waar ik nu ben) ... erg vreemd, en frustrerend vooral. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Iets met VoLTE?
Beste, ik ben een zakelijke gebruiker. Was een eenmanszaak, nu een vennootschap. Maw, m'n BTW-nummer wijzigde. Ik vind NERGENS waar ik deze gegevens kan wijzigen voor m'n account. Weet iemand hier dat? Hartelijk dank!
geachte juist terug van uit het buitenland zet mijn gsm op maar code om te simkaart te deblokkeren ben ik vergeten wat nu gr
Wie kan me helpen ik krijg al vanaf ik klant ben bij proximus een bericht van proximus dat ik een bedrag moet betalen en er staat een rechtstreekse link bij naar proximus .,voor te betalen maar die bedragen die daar in staan kloppen niet met het bedrag op de factuur.
Ik heb DTP geactiveerd aangezien ik volgende week naar de VS vertrek. Krijg ik een bericht wanneer ik mijn 80MB of 20 belminuten overschreden heb? Heb je een optie dat je niet meer kan roamen wanneer je aan je 80MB surflimiet zit? Ik wil immers torenhoge roamingkosten vermijden. Thanks!
Wat is dat toch allemaal bij proximus !!!!!!! Al 8 weken aant wachten op smartphone en krijg te horen dat hij de 13/08 geleverd word . Ik bel naar klantendienst en krijg te horen dat hij geannuleerd is omdat ik nie in aanmerking kom voor toestel met abonnement , wat is dat toch allemaal voor gedoe , ik ben echt beu bij jullie en ben volgende week weg en ga terug naar base als ik nie spoedig een oplossing krijg , en ik ga ook naar test aankoop en zal mijn woord wel doen over proximus , voddebedrijf !!!
door verbouwingen in huis zouden wij de aansluiting op een andere plaats in huis willen laten binnenkomen dan waar ze nu binnenkomt er ligt een buis klaar van aan het voetpad tot waar de aansluiting moet komen wat moet ik daarvoor doen de klantendienst kontakteren ? en zijn daar bijkomende kosten aan verbonden
Hoe kan ik men vast toestel vervangen . Ik betaal hier huurgeld voor maar weet niet of ik het oude defecte toestel gewoon kan omruilen. En waar kan ik dit dan doen?
Heb op 7 juli mijn vaste telefoonlijn opgezegd via online-opzegformulier, door Proximus bevestigd op 13 juli. Op 13 augustus kreeg ik gemaild dat er op "op 31 augustus een technicus zal langskomen". Wat ingewikkeld! En hoe weinig respect voor de trouwe klant; het contactnr heeft een wachtrij van meer dan 10 minuten, en uiteindelijk kon de medewerker mij niets méér vertellen ... Bovendien merk ik dat mijn 'pack' gewijzigd is : internet comfort ipv internet start, en (TV-)diensten toegevoegd .. Over "aan het lijntje houden" gesproken ..
Wat een martelgang om faktuur in orde te krijgen. Even situeren. Ben reeds jaren klant van belgacom / proximus voor vaste lijn, internet en tv. Het leek me wel iets om over te stappen naar Familus. Zo gezegd zo gedaan. In februari de switch gedaan. Dan is het probleem begonnen. Men kan toch veronderstellen dat proximus in hun database kan zien wat er bij de klant moet gebeuren. Niet dus. Mail gekregen dat een technieker ging langs komen voor de installatie. Wat? Ik ben al jaren klant en heb reeds een router en decoder V5. Ik gebeld dat geen technieker nodig was. Ok men zou het doorgeven. Was geregeld dacht ik. Niet dus. Paar weken later telefoontje van proximus met de vraag wanneer de technieker kon langs komen. Noch eens mijn verhaal gedaan. Ok men zou het doorgeven. Was geregeld dacht ik. Was ook ok op dat moment. Technieker is niet voorbij gekomen. Op mijn eerst volgende faktuur van maart stond mooi familus. Alles ok dacht ik. Niet dus. Op mijn faktuur van jun
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.