Ik ben verhuisd op 26 januari 2017.
Een tijd ervoor had ik dit gemeld en alles zou in orde zijn op 27 januari 2017.
Ik had tv, vaste telefoon en internet aan sociaal tarief.
Dit is op het nieuwe adres hetzelfde. Alleen mijn adres is veranderd.
Toch komen er geen facturen... heb al een aantal keer contact opgenomen..
per mail, per telefoon... echter zonder resultaat.
U hebt mij onderstaande mail gestuurd op 28 februari...
Beste mevrouw XXX,
Dank u voor uw e-mail betreffende uw laatste factuur en uw verhuis.
Ik heb het voor u nagekeken en uw huidig (installatie)adres is XXX
Hier worden dan ook alle documenten naar toegestuurd. U mag dus het
overnamecontract negeren.
De reden dat uw factuur nog niet is toegekomen is omdat het vertraging heeft
opgelopen door de verhuis. Het zal binnenkort maandelijks op uw nieuw adres
toekomen.
Wat betreft Myproximus, kan dit een aantal fouten bevatten die u kan
corrigeren door deze zelf aan te passen indien mogelijk of door te bellen
naar de dienst Myproximus via het nummer 080022301.
Uw sociaal tarief op uw vaste lijn heb ik zopas geactiveerd, wat op uw
komende factu(u)r(en) zichtbaar zal zijn.
Hopend u hiermee van dienst te zijn.
Met vriendelijke groeten,
Bruno
Het Proximus-team
Ik heb 9 weken geleden een brief ontvangen per post:
'u hebt wellicht
gemerkt dat u nog geen facturen hebt ontvangen...
dit is door een fout langs onze kant, dit zal eerstdaags gebeuren...
Op 16 april 2017 was er nog NIETS gebeurd en heb ik wéér contact opgenomen.
Wéér een antwoord dat het SPOEDIG in orde zou zijn.
Vandaag zijn we 31 mei 2017 en: NOPPES!
Is het de bedoeling dat ik binnenkort een enorm groot factuur moet betalen?
Ik zou nu toch graag enige actie zien van uw kant.
Hoe moeilijk is het om na een verhuis, gewoon verder te blijven factureren
zoals voorheen.
Aangezien alles hetzelfde is gebleven qua dienstverlening.
Ik heb niets meer of niets minder dan op mijn vorig adres.
Ik heb nog steeds sociaal tarief..
Ik heb nog steeds een nu 'gehuurde' decoder, waarvoor ik normaal gezien een
half jaar geen huur moet voor betalen...
(Nadat ik mijn aangekochte heb moeten inleveren, en alles kwijt ben wat ik opgenomen had..
nog iets wat géén service is).
WAT IS HET PROBLEEM ?????
Graag antwoord op mijn vraag wat er aan de hand is.
Erg dat mensen al moeten gaan smeken om een factuur te krijgen.
Hopende op ACTIE...
en hopelijk voor al de zever en overlast toch een tegemoetkoming van uw kant.
Géén facturen meer na verhuis.. én geen oplossing!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

