Skip to main content
Vraag

Proximus punten, catalogus niet bereikbaar

  • July 26, 2017
  • 4 reacties
  • 269 Bekeken

Ik kan zowel op de site als via de myproximus app de catalogus voor de premium punten niet raadplegen ???

Mvg,

Joeri
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • August 1, 2017
Dag Joerie,

Ik heb getest via mijn eigen MyProximus account (online) en ik kan de catalogus gewoon raadplegen.

Groetjes,

Antonella

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 1, 2017
Ik heb enkel een gsm abonnement, zou dit het probleem kunnen zijn ?
Krijg steeds de foutmelding dat de catalogus niet beschikbaar is.

Joeri

IngeDC
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • August 2, 2017
Hallo Joeri,

Kan je ons via een privé bericht even de betrokken klantgegevens bezorgen? Dan kan we je MyProximus profiel eens nakijken.

Een privé bericht kan je sturen via

https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

Groetjes Inge

  • Apprentice
  • August 14, 2017
Ik probeer ook al verschillende weken de catalogus te raadplegen maar krijg eveneens melding.
'Wegens technische problemen is de catalogus niet beschikbaar. Probeer het later nog eens'
Is dit een algemeen verschijnsel of specifiek voor klanten die een openstaand saldo hebben.
PepeJo