Skip to main content
Beantwoord

Daily Travel Passport

  • August 12, 2017
  • 5 reacties
  • 152 Bekeken

Ik heb DTP geactiveerd aangezien ik volgende week naar de VS vertrek.

Krijg ik een bericht wanneer ik mijn 80MB of 20 belminuten overschreden heb? Heb je een optie dat je niet meer kan roamen wanneer je aan je 80MB surflimiet zit?

Ik wil immers torenhoge roamingkosten vermijden.

Thanks!

Beste antwoord door Wim

De uitleg over Daily Travel Passport vind je hier.
Je krijgt inderdaad sms'jes op de cruciale momenten:



Je krijgt sowieso SMS-meldingen (zie onze FAQ over sms-meldingen)
Voor alle andere vragen kunt u terecht op onze FAQ over roaming.
Mvg,
Wim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

5 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • Antwoord
  • August 12, 2017
De uitleg over Daily Travel Passport vind je hier.
Je krijgt inderdaad sms'jes op de cruciale momenten:



Je krijgt sowieso SMS-meldingen (zie onze FAQ over sms-meldingen)
Voor alle andere vragen kunt u terecht op onze FAQ over roaming.
Mvg,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2017
Thanks. Ik heb net gebeld met een support medewerker en die heeft ingesteld dat roaming automatisch geblokkeerd wordt wanneer ik 80MB overschreden heb.

Nog beter dus dan enkel een sms.

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 12, 2017
De tarieven buiten bundel in de VS zijn inderdaad hoog:


Gelukkig is er quasi overal WiFi, maak daar zoveel mogelijk gebruik van.
Goeie reis! ✈️

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 12, 2017
Bedankt Wim! Nog een laatste vraag: wordt mijn mobiel internet dan automatisch afgesloten op het moment dat ik het verbruik binnen mijn bundel overschrijdt? Of zit daar vertraging op waardoor je toch het risico loopt op de buiten bundel tarieven?

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 12, 2017
Bedankt Wim! Nog een laatste vraag: wordt mijn mobiel internet dan automatisch afgesloten op het moment dat ik het verbruik binnen mijn bundel overschrijdt? Of zit daar vertraging op waardoor je toch het risico loopt op de buiten bundel tarieven?
Ik denk dat het antwoord al gegeven werd door de supportmedewerker aan de telefoon. Ik ben geen specialist ter zake, dus best nog even checken met 0800 22 800.
Groeten,