Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
ik heb outlook 2016 geïnstalleerd voor mijn e-mails dit vervangt mijn windows live mail, van zodra ik vroeger mijn mails had geïmporteerd in windows live mail verdwenen die op mijn smartphone en webmail, nu vind ik niet waar ik iets moet aanvinken in outlook 2016 om dit ook te kunnen doen ?
Op 25 juli met Proximus gebeld om een copie van een afleveringsbewijs Iphone te bekomen. Na terugbellen op 26 juli de boodschap gekregen om geduld te hebben, dat Proximus 10 werkdagen de tijd heeft om de case (30234039) op te lossen. Na 2 weken teruggebeld en de boodschap gekregen dat het binnen de 48 u zou opgelost zijn. Ondertussen zijn we weer al meer dan een week verder en nog steeds muisstil aan de kant van Proximus. Zopas terug gebeld en ik moet nog even geduld oefenen. PROXIMUS : MIJN GEDULD IS STILAAN OP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Heel recent wijziging beheer Webmail waardoor ik nu mijn Out of Office niet meer kan uitzetten. Ik kan me inloggen via MyProximus en ga nadien naar webmail via icoon, daar wordt opnieuw gevraagd om mij in te loggen maar server herkent mij niet ? Ik heb om een nieuw wachtwoord gevraagd maar ontvang geen enkele mail hierover van Proximus?! Hoe kan ik mijn Out of Office afzetten via webmail gezien dit niet beschikbaar is op mijn MsOutlook versie ?
Hallo, Hoe lang duurt het om een abonnement te wijziging? Gisteren na meer dan een week over en weer gebel eindelijk in orde gekregen, factuur wijzigen ontvangen maar aanpassing nog steeds niet. Deze morgen gebeld en onbeleefde medewerker liet weten, max 24u, zijn ondertussen 26u later maar nog steeds niet gewijzigd!
Mij is niet helemaal duidelijk of de wachtwoorden voor MyProximus en voor Skynet Webmail en voor de modem (automatisch) dezelfde zijn of niet. In de veronderstelling dat ik een zelfde wachtwaaord zou willen/moeten gebruiken, minstens voor MyProximus voor Skynet Webmail, hoe verander ik dit (in één keer) ? Moet ik dan ook nog iets veranderen aan de modem. PS: Ik stel de vraag omdat ik via Producten het wachtwoord van internet kan wijzigen, maar ik ook via de persoonlijke pagina van MyProximus een wachtwoord kan wijzigen. In het eerste geval spreekt men over het feit dat ook het paswoord voor de modem moet worden gewijzigd, in het tweede geval niet.
In juli had ik mijn mobile data overschreden maar de factuur is een heel pak duurder uitgevallen dan dat ik zou verwachten. Ik vroeg daarom een detaillfactuur maar als ik daar naar kijk dan staan er uren bij mijn mobiele dataverkeer en niet verbruikte aantal MB. Het is voor mij onmogelijk om op deze wijze na te gaan hoeveel men per MB buiten mijn bundel heeft aangerekend. Is er een manier om exact te weten hoeveel MB ik buiten mijn bundel heb verbruikt en hoeveel dat er per MB extra wordt aangerekend? De detaills heb ik bekeken via my proximus op de website bij meer detaills en zo nadat ik naar de klantendienst had gebeld.
waarom doet Proximus er alles aan om maar te voorkomen dat een klant contact opneemt dmv een eenvoudig mailtje; nergens op de site een e-mailadres te bespeuren ... ?
Nu een maand geleden hebben we onze verhuis gemeld, en op heden hebben wij nog altijd geen tv en internet. Mijn man heeft ondertussen 18 telefoons gepleegd naar de klantenservice. En steeds krijgt hij te horen , we bellen je binnen de 48 h op. Nooit krijgen we iemand te horen!!!!! 10 dagen verder, nog steeds niets!!! Er blijkt vanalles mis te lopen met de registratie van ons nieuw adres. Ondertussen moeten wij wel werken op ons mobiel gegevens....wat ons behoorlijk duur zal opbreken....maar die we niet schikken te betalen. Aangezien de fout bij Proximus ligt. Wij hebben ook betaald voor Netflix.....dat loopt gewoon verder , waar we ook niets aan hebben. Dus Proximus , ik wil dit morgen in orde hebben. Of we stappen over naar een andere provider en ik zet een heel slecht review op internet. Ons geduld is op.!!!!!!
Ik kan niets meer opnemen. Er verschijnt wel een rood bolletje bij het programma of film, maar als je dan bij opnames gaat kijken staat het er niet tussen. Wat kan ik hieraan doen?
Ik moest vroeger regelmatig mijn mailbox opruimen omdat die te vol zat en er dan mail niet meer kon binnenkomen, en de verzender kreeg dan een bericht dat de mail niet kon geleverd worden.. Sedert kort is dit dus niet meer nodig, want het volume werd drastisch opgetrokken naar 50GB. Ik weet wel niet of dit te verdelen is over al de mailboxen van een abonnement. Ik merkte dit op in de webmail links onderaan.
Hallo, Ik had een Tuttimus abonnement en woonde in Brussel, ik was super tevreden van de diensten en kwaliteiten van Proximus. Na verhuis naar Zaventem (Drossaard van Ophemlaan) heb ik echter vastgesteld dat ik maximum 20Mbps internet signaal ontving ipv 100Mbps. Ik had dit besproken met de technieker van Proximus die ter plaatse was voor mijn activatie, hij zei : "in uw straat is het maximum 20Mbps dat wij kunnen leveren vanwege de oude kabels in uw straat." Hij heeft mij ook geadviseerd om dit te melden, wanneer er meerdere klachten worden vermeld zou Proximus overwegen de kabels in de straat te vernieuwen om een betere kwaliteit aan te bieden ipv klanten zien te vertrekken naar concurrenten. Ik vind het zeer spijtig dat ik hierdoor mijn abonnement Tuttimus moest opzeggen en met mijn internet&digitaal tv naar de concurrent ben gegaan, ik had zelfs kunnen leven met 50Mbps down. maar 20Mbps is zeer zwak. Ik vind het niet fijn dat ik mijn gsm abo's en internet&dig.tv moest splitsen
Ik heb vorige week de wanagogo app toegevoegd bij mijn producten, heb daar ook bevestiging van gekregen en staat mooi in MyProximus. Als ik nu in Wanagogo wil inloggen dan krijg ik steeds de melding "het lijkt erop dat je geen abonnement hebt voor wanagogo". Wat dus niet klopt... Iemand een idee? Dank je. Bartel
Ik heb opgemerkt, wanneer ik de volgende dag terug mijn decoder v5 opstart (vanuit standby) op dezelfde zender dan de vorige keer dat de informatiebalk van het lopende tv-programma niet overeenstemt met huidige programma maar overeenkomt met de programmatie van de dag voordien. Hebben andere gebruikers hier ook last van?
ik wil een router installeren. Die vraagt mijn PPPoE gebruikersnaam en paswoord. Waar vind ik die op een b-box3?
Kan iemand mij aub uitleggen hoe ik een factuur kan betwisten? Volgens de telefonische klantendienst moet dit via de support pagina van MyProximus. De support webpagina verwijst mij door naar de telefonische klantendienst.
sedert vorige week werkt mijn telefoon niet als ik met gsm naar het Proximusnummer bel is er een 'algemene panne'. Af en toe valt de TV uit en ook het internet en de één is ook niet te bekijken. Eigenlijk hebben we tot nu toe geen enkele informatie gekregen. Hopelijk komt er een compensatie voor die 'panne' en komt er nieuws van Proximus. Een troost er zijn nog klanten met dezelfde problemen in onze straat.
Als we vroeger een telefoontje kregen van Proximus omdat we al een tijd klant waren, was dat om een korting op het één of het ander te krijgen. Gisteren echter een telefoontje gehad waarin ze ons bedankten om zo lang klant bij hen te zijn en dat ze daarvoor iets konden aanbieden. Ik geloofde mijn oren niet als ik het hoorde. Wij hebben het boeket Nature and Discovery (5.95 euro/mnd) en ze konden ons in plaats daarvan een nieuw boeket aanbieden voor 9.95 euro/mnd. Daarbij zegden ze nog niet dat als je iets verandert aan je pack je automatisch het nieuwe pack Tuttimus aangesmeerd krijgt, wat terug duurder uitvalt. Van een geschenk voor trouwe klant gesproken...
Al ongeveer een week heb ik geen internet en TV in mijn huis. Ik verneem niets van Proximus alleen de mededeling van een robot dat ze mij bedanken voor mijn geduld. Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen geduld meer en had dit volgens mij veel sneller verholpen moeten zijn. Kan er tenminste een financiële compensatie gegeven worden voor dit gemis? Hoe krijg ik die dan?
Als ik op de MyProximus website inlog, en bij facturen kijk in het tabblad 'Openstaand', zie ik 6 lijntjes staan waarnaast staat 'betaling nog niet toegekend'. Deze bedragen, in tegenstellingen tot de bedragen van facturen, staan met een '-' voor het bedrag (-€35.00). In totaal gaat het over 6 bedragen, die als je ze optelt meer dan €100 zijn (zie bijlage). Heb hiervoor al gebeld, naar Proximus shop geweest, formulier ingediend via de website, maar nog steeds geen antwoord gekregen hierop. Heb het nu ook via Messenger geprobeerd en kreeg onderstaand antwoord: De betalingen die ik op de screenshot zie zijn ook nog steeds in afwachting (domiciliëring), deze komen op een totaal van €40,15. Ook zie ik een betaling die nog niet geregistreerd is van 20/07/2017 met waarde van €26,00. Echter kunnen wij betalingen niet tot in detail traceren. Hiervoor moet u contact opnemen met onze fincanciële dienst. Volgens mij zijn alle bedragen waar een '-' voor staat dan nog niet geregistreerd en
Ik wou even navragen of er nog mensen zijn die een oproep kregen van Proximus? Mijn internetsnelheid zou namelijk niet voldoende zijn. Zelf merk ik hier niets van (onze computer is ook niet bepaald snel, dus of het internet nu snel of traag werkt, maakt mij niet gigantisch veel uit). Ik kreeg dus een oproep van Proximus om dit te melden. Ik vind het uiteraard héél tof dat Proximus zo met zijn klanten bezig is, echter voelt het mij wat bizar aan: het is net alsof ik bespioneerd wordt, nuja dan nog mag dit van me, maar toch. Ik wou dus even weten als het kan: - Zijn er nog mensen die onlangs zo'n oproep kregen? - Hoe gaan deze testen bij Proximus, doen jullie dit per lijn, of krijgen jullie daar automatisch een bericht van? Sorry voor dit bericht, maar ik vond het een vreemde toestand :-) Groetjes
Op 6 december heb ik punten ingeruild voor 2 bonnen van pizza.be. Ik heb reeds 2x geprobeerd deze in te ruilen bij het bestellen van pizza's. Ik krijg een boodschap dat binnen de 15minuten er een code zal gestuurd worden. Maar geen e-mail met codes ontvangen? Bij status staat nog steeds 'uw bestelling wordt verwerkt'. Hoe geraak ik nu aan die codes om alsnog die 5 € korting te krijgen? Deze 2 bonnen vervallen op 6 maart. gr Hilde
Beste, Op mijn afrekening voor de maand augustus staat ineens de promocode PromoProximusAffinityProgram er niet meer bij. Kunnen jullie dit nakijken en opnieuw invoeren aub? Mijn klantnummer is 611684948 Alvast bedankt, Stefanie
Ik ben 99 cent te veel aangerekend en zou graag weten waarom. Geen uitleg op mijn factuur. Als ik Proximus wil contacteren gaat dit niet.
We zijn sinds juni overgeschakeld naar Proximus. We hebben een Tuttimus met 25€ korting gedurende 6 maanden. Wanneer we dit vervroegd willen opzeggen, zijn er dan extra kosten die we moeten betalen?
Sinds 26 juli zijn we overgeschakeld (mijn partner en ik) naar het Tuttimus M pakket. Hierbij hebben we elk een Mobilus aangevraagd met 3GB mobiele data per persoon. We krijgen nu allebei SMS'en dat ons mobiel data pakket overschreden is. Via Myproximus is te zien dat voor mijn nummer reeds 17 euro extra te betalen is. we kunnen ons verbruik nergens raadplegen, mits we blijkbaar nog niet geactiveerd zijn, en er nog geen technieker is langs geweest. Het is niet aangenaam om over te stappen naar een nieuwe provider, en dan plots zonder mobiele data te vallen, dit terwijl we vroeger - bij onze andere provider - niet boven de voorziene maandelijkse data gingen. We hebben reeds enkele telefoons gepleegd met de klantendienst en willen via deze weg ons klacht officieel maken, zodat we niet op onvoorziene kosten moeten stuiten. Een medewerker heeft ons via de klantendienst namelijk verzekerd dat we ons geen zorgen dienen te maken en dat geen extra kosten in rekening gebracht zullen
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.