Skip to main content

Contact per mail of formulier

  • August 17, 2017
  • 4 reacties
  • 130 Bekeken

Ik ben 99 cent te veel aangerekend en zou graag weten waarom. Geen uitleg op mijn factuur. Als ik Proximus wil contacteren gaat dit niet.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

4 reacties

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 17, 2017
Beste Staf1970,
kan u eens nagaan of het niet hierdoor komt?
Misschien bent u niet op de correcte manier op de hoogte gebracht.

https://nl.forum.proximus.be/nieuws-3/proximus-trekt-het-inbegrepen-mobiele-datavolume-drastisch-omhoog-vanaf-1-augustus-2017-39413

Forum|alt.badge.img+6
  • Proximus Ambassador
  • August 17, 2017
Staf,
Sinds 1 augustus is er wel een aanpassing van de tarieven. Sommige formules zijn met 99 cent verhoogd.
Je leest er alles over hier.
Een overzicht van de nieuwe tariven vind je in dit pdf document.
Mvg,
Wim

  • Auteur
  • Apprentice
  • August 17, 2017
Dank. Duidelijk nu, maar heb geen 1.5 GB nodig want ik gebruik zelden die 1 GB op. Maar heb dus geen keuze.

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • August 17, 2017
Beste,
als u het gevoel hebt dat uw abonnement niet aansluit bij uw verbruik,
zou ik u toch aanraden dit met de klantendienst te bespreken.
Het kan zijn dat er een abonnement voor u voordeliger is , waar geen reclame voor wordt gemaakt.