Ik wou even navragen of er nog mensen zijn die een oproep kregen van Proximus? Mijn internetsnelheid zou namelijk niet voldoende zijn. Zelf merk ik hier niets van (onze computer is ook niet bepaald snel, dus of het internet nu snel of traag werkt, maakt mij niet gigantisch veel uit).
Ik kreeg dus een oproep van Proximus om dit te melden. Ik vind het uiteraard héél tof dat Proximus zo met zijn klanten bezig is, echter voelt het mij wat bizar aan: het is net alsof ik bespioneerd wordt, nuja dan nog mag dit van me, maar toch.
Ik wou dus even weten als het kan:
- Zijn er nog mensen die onlangs zo'n oproep kregen?
- Hoe gaan deze testen bij Proximus, doen jullie dit per lijn, of krijgen jullie daar automatisch een bericht van?
Sorry voor dit bericht, maar ik vond het een vreemde toestand :-)
Groetjes
Beantwoord
Nog mensen met deze ervaring?
Beste antwoord door RobrechtB
Dag Airtrain, er wordt inderdaad gebeld naar klanten van wie de lijn op en herstel profiel staat.
Er wordt gekeken of de lijn zijn synchronisatie snelheid haalt of niet. Dit wordt gedaan omdat het bijvoorbeeld een invloed kan hebben op het aantal TV streams en HD streams dat een klant kan ontvangen of hier door niet meer ontvangt.
Het uiteindelijke doel is te zorgen dat onze klanten ten volle kunnen genieten van hun producten.
Er wordt gekeken of de lijn zijn synchronisatie snelheid haalt of niet. Dit wordt gedaan omdat het bijvoorbeeld een invloed kan hebben op het aantal TV streams en HD streams dat een klant kan ontvangen of hier door niet meer ontvangt.
Het uiteindelijke doel is te zorgen dat onze klanten ten volle kunnen genieten van hun producten.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
