Skip to main content
Vraag

Bedrag factuur betwisten

  • August 17, 2017
  • 1 reactie
  • 169 Bekeken

Kan iemand mij aub uitleggen hoe ik een factuur kan betwisten?
Volgens de telefonische klantendienst moet dit via de support pagina van MyProximus.
De support webpagina verwijst mij door naar de telefonische klantendienst.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • August 17, 2017
je kan het door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

anders kan je het ook via een online mail formulier, uitgelegd hier hoe het kan:
    Hoe de optie "Mail Ons" vinden op de pagina http://proximus.be/contact
  • zie hiervoor naar een voorbeeld met screenshots, via deze link: "Mail Ons"