Al ongeveer een week heb ik geen internet en TV in mijn huis. Ik verneem niets van Proximus alleen de mededeling van een robot dat ze mij bedanken voor mijn geduld.
Eerlijk gezegd heb ik helemaal geen geduld meer en had dit volgens mij veel sneller verholpen moeten zijn. Kan er tenminste een financiële compensatie gegeven worden voor dit gemis? Hoe krijg ik die dan?
Beantwoord
Geen internet & TV
Beste antwoord door ThomasP
DirkJan, ik heb dit even voor je bekeken en ik zie dat je helaas betrokken bent bij algemene panne (kabelbreuk). Ik zie dat de desbetreffende teams hier nog steeds mee bezig zijn. Deze zouden normaal gezien vandaag gedaan moeten zijn. Ik stuur het voor alle zekerheid even door naar de desbetreffende dienst welke deze werken opvolgt en me hier mee informatie over kan geven. Zodra ik feedback heb houd ik je op de hoogte! Mijn excuses voor de hinder.
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
