Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Op mijn Iphone kan ik via de app het verbruikzien "surf any time". Er staat ook het verbruik van ésuf nationaal en EU". Worden deze twee opgeteld? wat is het verschil?
beste, kan ik nog mij factuur terugvinden van de aankoop van mijn toestel?
mijn app (myproximus) op mijn gsm voor verbruik ed werkt al sedert een jaar niet ( na verhuis aanvraag proximusTV wat dan na 3 maanden wachttijd niet mogelijk bleek wegens nieuwbouw), ik word steeds van de winkel naar de website gestuurd en omgekeerd. Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb geen overzicht van verbruik ed en mijn facturen blijven oplopen. Ik kan geen factuur bekijken door 'technische fout' of doordat ik er zogezegd geen recht op heb. Heb nu zelfs een factuur van 130euro met mijn smart15 abonnement. wie kan me helpen met mijn app en ook die favoriete app die men gratis in je pakket kan gebruiken?
Beste allen, Ik ben net klant geworden bij Proximus met een pack Internet Maxi, Televisie en Smart+ 25. Nu, in het begin waren er een hele hoop problemen maar deze zijn ondertussen gelukkig opgelost: * Ik kreeg een mail met een link om een MyProximus account aan te maken. Dit ging zonder problemen maar ik zag geen enkel product. Na contact met het Proximus team via de forums werd dit recht gezet. * De TV overal app wou niet werken. MyProximus account had geen rechten... Opnieuw contact opgenomen met het Proximus team en dit werd keurig rechtgezet. Werkt nu ook. Top! Maar het (hopelijk) laatste probleem waar ik nu nog mee zit is dat ik zowel op de MyProximus site als via de app op mijn GSM het mobiel verbruik niet kan opvragen. Opnieuw een privé bericht naar het Proximus team maar ondertussen al 2 weken doodse stilte... Dan maar bellen naar de klanten dienst. Werd verder geholpen en zou binnen de 3 werkdagen in orde komen. Ondertussen zijn we weer een week verder en nog ste
Waarom wordt er deze maand 27,83 euro aangerekend voor mijn Bizz Mobile M? Zijn de tarieven hiervan gestegen? Of zit er een fout in mijn factuur? Klantnummer 620114099.
Ik erger me dood aan die serieopnames. Kunnen volgende punten eens serieus bekeken worden? 1. Vb. Op VTM neem ik "Met vier in bed" op. Rond 21u30 wordt de opname gedaan. Rond 00u wil ik die dan bekijken, maar die wordt dan al opnieuw opgenomen EN de reeds opgenomen aflevering wordt overschreven. Dus als die "nieuwe" opname pas bezig is, moet ik weer wachten tot er voldoende opgenomen is, want de eerste 5 minuten is toch niet wat ik wilde. Als ik de eerste minuten op "kijken" druk, dan verspringt alles en wordt de "nieuwe" opname gestopt en wordt de volledig opgenomen uitzending terug aangeboden. Maar als die opname niet meer gestopt kan worden, door op "kijken" te drukken, dan is de opname van 21u30 ook niet beschikbaar. 2. Voor ik ga slapen, wis ik ook alle afleveringen in de planning, die ik niet moet hebben, maar de volgende dag staan ze er toch weer allemaal. Als een klant een aflevering wist, betekend dat, dat hij/zij die niet moet hebben, dus waarom dan nog absoluut willen teru
Beste, Nu week 10 dat mijn klanten me niet kunnen bellen. = geen inkomsten. Verschillende keren gebeld maar van kastje naar de muur gestuurd omdat de klanten dienst niets kan doen. Doodleuk antWoord schakel door naar vaste lijn. Top service. Abonnement moet wel betaald worden of alles wordt afgesloten maar een oplossing volgt niet. Het probleem is sinds een nieuwe blok appartementen is gebouwd recht oven de deur waardoor alle ontvangst weg is. Totaal geen netwerk. Ook al een mail gestuurd naar ombudsdienst in de hoop dat zij er iets aan kunnen doen anders dien ik een advocaat in te schakelen voor de geleden schade.
Op 31/05/2017 kreeg ik van proximus billing de laatste mail toegestuurd waarin het te betalen bedrag en rekeningnummer medegedeeld werd.Sindsdien geen enkele mail meer gekregen. Op 29/06/2017 kreeg ik van proximus het laatste berichtje via sms waarin het te betalen bedrag en rekeningnummer medegedeeld werd. Sindsdien geen berichtjes meer ontvangen. Gelukkig dacht ik er vorige maand zelf aan maar je zou beginnen denken dat zelfs de elektronische systemen bij Proximus op zomerverlof gaan!!
Met een kleintje met veel kabaal in huis is het soms heel praktisch om teletekst op te zetten voor de ondertitels, bij Telenet kon je nog kiezen om de zwarte achtergrond achter de ondertitels weg te doen zodat enkel de witte tekst te zien is. Kan dit ook bij Proximus? Dit is echt zeer irritant.. Graag een oplossing!
Beste Ik wil eenklacht indien bij Proximus maar vind geen email adres terug klantendienst. Via de website kom ik altijd terug bij de 0800 nummer. Ik wil dit nummer NIET MEER bellen. Ik heb het verschillende keren moeten doen en elke keer meer dan 30 min wachttijd. Ik wil dat mijn klacht op papier komt. In mijn onmacht heb ik een poging gemaakt om een mail te schrijven naar de CEO (ik heb het email adres gegokt), in de hoop dat ik ergens terecht kom. Mijn klacht gaat over de communicatie tussen Proximus en One Telecom een partner bedrijf en mij als klant.
Ik kan niet inloggen in MY PROXIMUS Met mijn wachtwoord verleden week well nog Kan mij iemand helpen AUB
beste wanneer komt de back to school folder juist uit want deze promoties zijn nog niet back to school
geachte welke promoties zijn er met iphone met de nieuwe back to school folder of is die nog niet uit
Ik wil graag doorschakelen van mijn iPhone naar de vaste lijn, maar telkens als ik de procedure volg met het ingeven van het nummer na *21*...# krijg ik de melden: fout bij uitvoeren verzoek, Onbekende fout, activering instelling mislukt, ... Het voorbeeld is een gsm nummer. Zou het komen omdat ik een vast nummer wil ingeven en dus niet aan voldoende cijfers kom? Of is er een andere manier om door te schakelen naar een vaste lijn?
Na verschillende telefoontjes nog steeds geen oplossing. Nu sinds 8weken totaal geen netwerk op gsm. Klanten kunnen me al 8weken niet bereiken. Zeer teleurstellende service van Proximus. Ik ben genoodzaakt de pers in te schakelen vrees ik. Klanten dienst zegt stuur mail naar billing maar mailadres bestaat niet. Heel zwak voor businessklanten. Zelfs bij corporate krijg ik geen reactie. Maar betalingen moeten er elke maand wel liggen of ze dreigen met afsluiten.
beste ,hoe kan ik mijn factuur online betwisten?
bij installatie van beperkt pakket voor internet betaal je 27 euro per maand en eenmalig 59 euro voor installatie. Is het het zo dat wanneer je een draadloze modem wenst je daar nog moet voor bij betalen en anders de huur van de modem (met bekabeling) gratis is? Bedankt voor je feedback.
Heb ongv 2 weken geleden een sim only aangevraagd en daarbij te horen gekregen dat het ongv over 48 uur mijn telefoon het zou doe. Dan probeer je iemand aan de telefoon te krijgen met een beltegoed kaart( dus je moet snel bellen) en gratis bellen vanuit het buitenland is ook niet waar. Uiteindelijk een vrouw aan de lijn gekregen die niet zo vriendelijk was ,zij gaf aan dat ik moest wachten in verband met een controle. Ok prima ik wachten nu inmiddels meer als twee weken later ,nog steeds geen telefoon. Maar wel bericht per post over dat mijn factuur hoger word een andere factuur staat een nr terwijl ik zelf nog niet eens een nummer heb gehad. Ik vandaag naar de winkel in Malmedy omdat bellen lukt niet met een beltegoed kaart... En ja hoor Winkel dicht!!!! Dit rijden is voor mij een 40 min dus je snapt dat ik woest ben. Net geprobeerd te bellen maar ik kom er niet doorheen. Vorige keer gevraagd IVM mijn beltegoed kaart of ze mij even terug wilde bellen,nee dat kon niet gaf ze aan
krijg sedert een aantal weken steeds de melding dat mijn account instellingen veroudert zijn. Nu kan ik ook niet meer deze aanpassen in my webmail . er zijn geen emailaccounts zichtbaar. Weet iemand hier een antwoord.
Ik ben van plan om te verhuizen. Maar ik wil zolang ik nog in het oude appartement zit, nog internet hebben. Hierdoor zal ik voor een periode van max 3 maanden internet willen op 2 locaties. Hoe kan ik dit voor mekaar krijgen?
Hello, ik ben momenteel in het buitenland (EU). Als ik wil bellen naar een Belgisch nummer of UK nummer krijg ik te horen dat dat nummer niet werkt. Ik heb al verschillende, voor mij gekende, nummers geprobeerd en telkens hoor ik hetzelfde en dan een 'afsluit bip toon'. Heb ik iets vergeten in te stellen? Dank u.
Er loopt momenteel een "aanbieding" voor het pack internet,tv en mobile. Voor de aanbieding was er een activatie en installatie kost van 59 €. Nu grote aanbieding " gratis installatie". Bij het bestellen echter komt er 59 € activatie kost bij. Dus de aanbieding is ? Ze hebben de kosten gewoon uit elkaar gehaald en je betaald juist evenveel als voor de promo. Ze zullen er wel een uitleg aan geven zeker. Er bestaat een woord voor: bedrog! mvg
Ik heb in mijn abonnement bundel een gratis Mobile Internet laptop/tablet van 2G/ maand. op mijn Myproximus product staat er "Uw Mobile Internet voordeel in België. Nu ga ik op vakantie in Frankrijk, daar de roaming kosten afgeschaft zijn kan ik deze Mobile Internet laptop/tablet gebruiken in FR zonder meer kost? Bedankt Alain
Tot mei 2017 kreeg ik mijn factuur op papier aan per post, wat ik ook zo had doorgegeven bij Proximus. Plots, zonder wijziging langs mijn kant, sinds juni niet meer.. Ik betaalde afgelopen maanden na een sms die ik ontving. Toevallig (?) krijg ik ook sinds mei plots mijn affinity korting niet meer, ontdekte ik net door mijn factuur via pc te openen... Zijn er nog mensen die dit voorhebben?
Hoi, Hoe komt het dat ik niet op het internet kan in het buitenland? Mobiele gegevens staat aan netwerk voorkeur op auto.M Bellen gaat wel. En dat probleem heb ik met drie toestellen. Waar zit het probleem?
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.