Beste allen,
Ik ben net klant geworden bij Proximus met een pack Internet Maxi, Televisie en Smart+ 25.
Nu, in het begin waren er een hele hoop problemen maar deze zijn ondertussen gelukkig opgelost:
* Ik kreeg een mail met een link om een MyProximus account aan te maken. Dit ging zonder problemen maar ik zag geen enkel product. Na contact met het Proximus team via de forums werd dit recht gezet.
* De TV overal app wou niet werken. MyProximus account had geen rechten... Opnieuw contact opgenomen met het Proximus team en dit werd keurig rechtgezet. Werkt nu ook. Top!
Maar het (hopelijk) laatste probleem waar ik nu nog mee zit is dat ik zowel op de MyProximus site als via de app op mijn GSM het mobiel verbruik niet kan opvragen. Opnieuw een privé bericht naar het Proximus team maar ondertussen al 2 weken doodse stilte... Dan maar bellen naar de klanten dienst. Werd verder geholpen en zou binnen de 3 werkdagen in orde komen. Ondertussen zijn we weer een week verder en nog steeds niet opgelost. Wie kan mij verder helpen?? Voor alle duidelijkheid, hiervoor had ik Pay & Go en kon ik mijn verbruik zonder problemen opvragen via de app op mijn GSM.
Bedankt en groetjes,
Gunther
Vraag
Probleem raadplegen Mobiel verbruik via MyProximus site en iOS app
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
