Skip to main content
Beantwoord

Facturatie

  • August 22, 2017
  • 1 reactie
  • 128 Bekeken

Waarom wordt er deze maand 27,83 euro aangerekend voor mijn Bizz Mobile M?
Zijn de tarieven hiervan gestegen? Of zit er een fout in mijn factuur?

Klantnummer 620114099.

Beste antwoord door S1M0N3

Beste Natascha1608,

de prijzen zijn inderdaad gestegen sinds 1 augustus.
Dit samen met uw mobiele data.
Voorheen beschikte u over 3GB, deze is nu opgetrokken naar 5GB.

Hier kan u dit zelf ook bekijken:
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/Meer-data-and-aanpassing-van-de-prijzen-van-de-mobiele-abonnementen_nl.pdf
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

S1M0N3
Forum|alt.badge.img+2
  • Apprentice
  • Antwoord
  • August 22, 2017
Beste Natascha1608,

de prijzen zijn inderdaad gestegen sinds 1 augustus.
Dit samen met uw mobiele data.
Voorheen beschikte u over 3GB, deze is nu opgetrokken naar 5GB.

Hier kan u dit zelf ook bekijken:
https://www.proximus.be/dam/cdn/sites/iportal/documents/pdfs/res/Meer-data-and-aanpassing-van-de-prijzen-van-de-mobiele-abonnementen_nl.pdf