Skip to main content
Vraag

MyProx app

  • August 21, 2017
  • 2 reacties
  • 184 Bekeken

mijn app (myproximus) op mijn gsm voor verbruik ed werkt al sedert een jaar niet ( na verhuis aanvraag proximusTV wat dan na 3 maanden wachttijd niet mogelijk bleek wegens nieuwbouw), ik word steeds van de winkel naar de website gestuurd en omgekeerd. Hopelijk kan iemand me helpen. Ik heb geen overzicht van verbruik ed en mijn facturen blijven oplopen. Ik kan geen factuur bekijken door 'technische fout' of doordat ik er zogezegd geen recht op heb. Heb nu zelfs een factuur van 130euro met mijn smart15 abonnement. wie kan me helpen met mijn app en ook die favoriete app die men gratis in je pakket kan gebruiken?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Keoky
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • August 22, 2017
Probeer ns de helpdesk 0800 22 800

Martin
  • August 22, 2017
@cansucelep

er zijn er al veel die daar last mee gehad hebben stuur anders eens uw vraag met je gegevens

* via dit Forum, door het versturen van een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)
Of als je een twitter account hebt, eventueel via twitter waar ook vlug gereageerd wordt
* via Twitter kanaal: https://twitter.com/proximus (wel een account vereist)
ander alternatief:
* via Facebookpagina: https://www.facebook.com/proximus/ (wel een account vereist)
* via de chat op onze supportpagina's:
    https://www.proximus.be/support/nl/id_zwpr_support/particulieren/support.html