Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Een probleem die we de laatste tijd hebben is dat onze wifi traag is en zelfs op momenten uitvalt. Volgende zaken zijn aangesloten op de wifi: printer, tv, 4 smartphone's en soms nog een laptop erbij. We hebben onlangs een wifi extender geplaatst ( Sitecom Wi-Fi Range Extender N600 ) maar dit verhelpt niet echt ons probleem. Welke zaken kunnen wij nog ondernemen om te genieten van een goede wifi in onze woning? Modem = B Box 3
Heb een HKC TV 40" gekocht maar vind de code niet om mijn afstansbediening V5 van belgacom te gebruiken
Hoi, Ik heb vandaag net een pakket gekocht met plc adapter en WiFi extender en hierbij nog een plc adapter. Dit met het doel een tweede decoder te plaatsen en internet buiten te verbeteren. Nu bij het installeren van de plc adapter (het verbinden van de adapter met de modem) blijft het lampje op rood pinken en is dus niet verbonden. Heeft iemand tips om dit probleem te verhelpen ? Alvast bedankt
Ik ben momenteel op reis in Europe en kreeg vanmorgen een SMS dat mijn abonnement met meer dan € 10 overschreden was. Als ik bij MyProximus ga kijken > Mijn factuur & verbruik > Mijn lopend verbruik nakijken, dan zie ik € 12,36 onder "In het buitenland gebruikt surfvolume". Dat lijkt mij vreemd met de huidige roaming regeling (ik ben 3 dagen geleden in Kroatië gearriveerd). In MyProximus krijg ik trouwens ook te zien dat ik nog 1,5 GB beschikbaar heb van de 2 GB in mijn bundel. Ik zou dus graag weten waar dat verbruik vandaan komt (en hoe ik eventueel verdere kosten kan vermijden). Telefonisch kan niemand mij op de helpdesk helpen, want ze hebben geen inzage in het huidige verbruik, zeggen ze. Ze hebben intern support proberen te bellen, maar krijgen geen gehoor. Terugbellen met meer info kunnen ze ook niet. Kort gezegd: wie kan mij inzage geven in mijn verbruik? Vanwaar komt het buitenlande surfverkeer als ik enkel in Europese landen ben geweest (waar ik telkens een SMS kreeg da
Wat de afschaffing van roaming betreft voor mobiele data snap ik ondertussen. Echter wat bellen en sms betreft is het me nog niet helemaal duidelijk als je een soort abonnement hebt met onderstaande voordelen : We hebben gratis nationale sms-en we hebben gratis nationale oproepen en sms-en naar collega's Stel er is nu communicatie tussen 2 mensen met dit abonnement , 1 in Belgie en 1 in bijv Frankrijk Is dat dan gratis langs 2 richtingen, zowel met bellen als per sms, van Frankrijk naar Belgie en omgekeerd van Belgie naar Frankrijk of komt daar nog ergens een tarief bij? alvast bedankt voor uw verduidelijking gr
Ik heb een pv bericht gestuurd aan het px team ivm factuur, waarschijnlijk slapen ze daar
Omdat ik met een PC niet via de WIFI kan conecteren, wilde ik met PLC kabels vermijden. Ik vind op de Proximus site echter nergens of Proximus nog PLC verkoopt. En zo ja of ook de goedkopere modellen zonder WIFI nog verkocht worden. Iemand die weet waar ik moet zoeken op de Proximus website?
ik heb een tijdje het boeket entertainment channels gehad, maar doordat er steeds minder tv gekeken word terug afgezegd. Vreemd genoeg blijven er nog altijd opnames opduiken van die zenders, maar die kunnen we uiteraard niet bekijken omdat we niet meer geabonneerd zijn op die zenders. Kan dit opgelost geraken aub? dank u lijnnr 056428086
ik ruilde gisteren 5000 punten voor 25 euro belkrediet. Tot op heden ontving ik nog niets, zag wel puntenaantal met 5000 verminderen ? Ik nam contact op. Ik kreeg een link om mijn vraag via chat te stellen, maar dat was niet mogelijk op https://www.proximus.be/nl/id_cr_packcomposer_tuttimus/particulieren/producten/cr-all-packs/tuttimus.html Is dit normaal en hebben andere mensen dit nog al voor gehad of is dat inruilen een "grapje" of smoes om regelmatig naar hun site te surfen ? Krijg je dat beltegoed dan niet echt ? mvg
Moet je voor je puk code echt naar de winkel zelf? Of kan dat ook via internet zelf?
Daar er een betwisting was met het eindbedrag van een factuur (pack internet+TV+mobile+telefoon), heb ik een klacht ingediend op 25 mei in een Belgacom Center. Hier bevestigden ze me dat ik gelijk had met een teveel aanrekening van het pack. Alhoewel ik al regelmatig gebeld heb naar de 080022800 en ook al eens terug naar het Belgacom Center ben gegaan is de klacht nog altijd niet opgelost. Op e-services werd de datum van de klacht regelmatig naar latere datum verschoven. Dan is de datum blijven staan op 04/07/2012 en klacht was in behandeling. Hoelang duurt het eigenlijk eer een klacht behandeld wordt en er een afrekening komt. Een voordeel is wel dat ik in bijna 3 maand geen enkel factuur niet meer gehad heb en dat ik ook niets heb moeten betalen.
Beste, Onlangs ben ik in Nederland geweest en heb hier mijn mobiel datanetwerk gebruikt. Echter heb ik een abbonement van 60€ waar instaat dat verbruik in de EU inbegrepen is. Onlangs merk ik reeds op dat er toch een enorme som is aangerekend voor internetverbruik. Roamingskosten waren toch ook afgeschaft dacht ik ? Kunnen jullie mij aub verklaren waarom er deze enorme som is aangerekend in nederland , terwijl dit normaal wel inbegrepen is bij mijn abbonement dacht ik? Mvg
Beste, Kunnen jullie mij meedelen hoe de prijsverdeling gsm - internet - vaste lijn - tv verdeeld is bij Tuttimus abonnementen? Deels wordt namelijk terug betaald door mijn werkgever. Als ik nog maar net een Mobilus abonnement heb afgesloten, kan ik dan zonder problemen overstappen naar een Tuttimus? Alvast bedankt.
Ben nu in het buitenland en kan niet naar Proximus kijken, maar Stivie wat gratis is kan ik wel kijken. En wel een week terug. Niet alle zenders maar we betalen wel en jullie kunnen dat niet. Stivie bereid uit het is het over wegen na. Oké dat kost dan 9€ en iets, maar dan denk ik HALLO PROXIMUS waar blijven jullie.
Na 34 jaar RTT/Belgacom/Proxximus is nu de kogel door de kerk : ik ben weg ! Mijn affinity korting valt zonder boe of ba weg.... en ik moet naar een ander pakket. Van iets meer dan 55 euro/pakket nu naar bijna 70€ per maand ? Met 3 studenten in huis ? NOWAY. Met alle chinezen maar niet met d'n dezen. 1. geen discovery lijn meer. 2. geen studenten korting meer 3. geen affinity program (gezinsbond) meer... en dat na meer dan een jaar sukkelen met storing op de lijn ? Zijn jullie eigen niet een klein beetje beschaamd ? Doeiiiiii (er is geen ''subforum'' AFSCHEID )
Ik heb al een paar opnames gehad die zomaar vastlopen. Vandaag alleen al twee keer. Dan ben ik rustig aan het kijken en opeens staat het beeld stil en loopt mijn decoder ofwel gewoon vast en moet ik de stroomtoevoer even af- en aansluiten ofwel springt hij gewoon naar mijn bibliotheek. Ik kan sowieso niet verder kijken als ik het probeer. Wat kan ik doen om dit te voorkomen, of om toch de mogelijkheid te hebben om verder te kijken (het was namelijk spannend op het moment dat het beeld besloot om te freezen...)?
Als ik inlog op de Proximus TV app krijg ik volgende melding: "De account gegevens die u heeft ingegeven laten niet toe de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applciatie geactiveerd is op de Proximus website (via MyProximus). Iemand een idee wat ik verkeerd doe?
Zou graag uitstel van domiciliëring van factuur tot 1september 2017
Ben al een uur aan het zoeken waar ik per mail een klacht kan indienen
De roamingkosten zijn weggevallen, onze abonnementsgeld gaat omhoog. Bel ik nu ook gratis van mijn vaste lijn naar een Belgisch GSM-nummer dat zich in Nederland bevindt ? Indien niet, hoeveel kost dan een gesprek na 17u. of weekend, van vaste lijn naar Belgisch GSM-nummer in Nederland?
Ik probeer hier proximus tv te kijken via een android box. Als ik beeld wil afspelen krijg ik de volgende melding : Er is momenteel een probleem met de streaming server van proximus tv. Gelieve later opnieuw te proberen. Kan er hier soms iets aan gedaan worden. Het zou echt leuk zijn moest ik dit kunnen afspelen via mijn android box.
Ik krijg een nieuwe factuur en de prijs voor de mobiele abonnementen in mijn tuttimus pack is van 14 euro naar 15.99 euro opgeslagen, heeft er nog iemand dat gehad ? en dit zonder te verwittigen
Roaming werkt perfect in België maar eenmaal de grens over lukt het niet meer. Verblijf momenteel in Spanje en wat ik ook probeer het wil niet lukken. Kan dit via deze weg nagekeken worden . 0800 nr werkt niet van hieruit. Gsm 04 xxx. [Edit Wim: gsm nr verwijderd omwille van privacy, zit in onze database] Alvast bedankt, Jan
Gisteren belde ik de klantendienst om af te zien van een bundel die maandelijks 10euro kost en dat ik terug mijn pay & go wilde gebruiken zodat ik zelf mijn kaart kan opladen. Wat blijt nu? Mijn gsmnr,die ik reeds 15 jaar heb,bestaat niet meer. Ik denk dat die operaor mij verkeerd begrepen heeft,want in het callcenter was er enorm veel lawaai,wat ik ook heb opgemerkt. Nu kan ik natuurlijk niet meer bellen en via het internet lijkt het ook al heel moeilijk om in contact te komen met iemand van de klantendienst. Wie heeft er tips om dit op te lossen,zonder ervoor naar een proximuswinkel te moeten gaan? Mvg,
Dag iedereen, We gebruiken een SIM-kaart in onze alarminstallatie, met een basisbedrag van 5 euro per maand. Er wordt dus enkel een SMSje gestuurd als ons alarm afgaat, wat zelden of nooit gebeurt. Zondag kreeg ik een SMS met de mededeling dat alle minuten van mijn maandelijks abonnement waren opgebruikt. Raar, want de SIM-kaart zit in onze alarminstallatie, en uiteraard gebruiken we het nummer niet. Hoe is het mogelijk dat er activiteit is op die kaart, zonder dat ons alarm afgaat? Iemand ervaring mee? Als ik naar Proximus bel (gisteren een 45 min aan de telefoon gehangen) hebben ze er geen verklaarbare reden voor.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.