Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Weer hetzelfde probleem, geen zin om hier weer uren aan te besteden. Dus ik hou het kort. En ik hoop echt dat jullie het sneller oplossen dan vorige keer. 4tal maanden geleden waanzinnig hoge factuur, die ik betwistte, en die jullie corrigeerde. De afrekening van deze maand is ook veel te hoog. Ik betaal geen geld zolang ik hier geen duidelijkheid over verschaft krijg. Jullie mogen me bij voorkeur bellen. En geef me zeker een ticketnummer voor deze klacht. grtn Sam
Beste, Door een kleine onoplettendheid, (reis, verlof, ...) een factuur niet betaald. Nu ben ik blijkbaar deze morgen afgesloten van jullie diensten? Ik heb meteen die factuur en de factuur van deze maand betaald. Kunnen jullie zo snel mogelijk mij terug activeren aub !! Blijkbaar kun je telefonisch een betaling bevestigen maar dit lukt langs geen kanten. Ook bestaat de mogelijkheid van onlinebanking via Fortis niet op jullie systeem. Bij deze is het bedrag dus overgeschreven. mvg een jaaarenlange klant
Waarom is het niet mogelijk om online je facturen te zien / downloaden via Safari /Chrome of andere browsers op een iMac. Je krijgt enkel de factuurnummers en het bedrag te zien, maar niet het icoontje van de PDF file. Doe ik het via een PC, dan lukt dat wel. Ik wens dit via de iMac te doen daar dat onze home computer is. Hartelijk dank, Jan.
lukt niet om tv te kijken op pc,laptop of smartfoon
Waarom de PROXIMUS_FON en PROXIMUS_AUTO_FON zeer zwak aan straat?!!! ik nooit met hen verbinding maar ik kan met telenet verbinding gemakkelijk.
Ik zou binnen enkele dagen 4,33 gb internet verbruikt hebben terwijl ik zelden internet. Dat kan niet.
Beste, Als nieuwe klant probeer ik in te loggen op de Android Proximus tv app. Na het invoeren van gebruikersnaam en paswoord krijg ik het scherm dat mij vermeld dat de MyProximus-profielgegevens zullen gedeeld worden. Wanneer ik dan op ok klik kom ik telkens op het scherm waarop verschijnt dat De accountgegevens die je hebt ingegeven laten je niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus tv applicatie geactiveerd is op de Proximus website. Maar wanneer ik inlog op MyProximus, zie ik via Mijn klantenprofiel dat ProximusTV.be gekoppeld is. Waarom kan ik dan niet inloggen?
Vanmiddag via pay and go extra krediet op abonnement full control gezet voor mijn zoon in het buitenland. Na het herladen moest je code versturen #152*1# om krediet om te zetten naar data. Dit werkte niet, zoon kreeg melding geen geldige herlaadcode. Daarna 5 keer half uur gebeld met proximus 1ste keer, geen probleem wordt automatisch omgezet naar data, maar werkte niet 2de keer, code 152 is niet voor buitenland, moet 121 gebruiken, werkte ook niet 3de keer, belkrediet is op, maar werkte nog steeds niet 4de keer, herladen werkt pas vanaf 1 september 5 de keer, na half uur wachten legde ze neer Kan iemand aub mij hiermee helpen, kan toch niet dat jullie nu iets verkopen wat niet werkt
Ik zou graag willen weten hoe je een factuur kan opzoeken in my proximus. Ik heb mij al ingelogd en naar facturen gegaan, maar daar komt enkel het verbruik van de maand op Kan iemand mij raad geven aub?
Bij een aantal films op aanvraag heb ik aangeduid dat deze op de verlanglijst mag toegevoegd met de bedoeling om die films op een voor mij gepast tijdstip te bekijken, echter kan ik die verlanglijst nergens terugvinden. Kan hier iemand vertellen hoe ik die verlanglijst kan terugvinden? Voor alle duidelijkheid, het is wel via de decoder en niet via Proximus TV app dat ik die lijst wil terugvinden.
Op welke methode kan ik mijn gsm of smartphone traceren zonder dat de gegevensverbinding aan staat? M.a.w. enkel via GPS 3G/4G. Ik heb nog een oude smartphone met werkende sim en zou die in mijn bagage doen. Nadien zou ik via een andere smartphone willen kijken waar mijn bagage is.
Ik moet van extern op mijn toestellen kunnen. Maar als ik een ping doe naar mijn ip adres krijg ik een time out. Ik heb gezien dat op de modem de wan instelling afgesloten is. Ik vermoed dat dit de reden is dat ik van extern niet aan mijn modem kan. Dit is geweldig dringend omdat wij anders in problemen komen met bepaalde applicaties die wij nodig hebben. Als het probleem inderdaad de wan instellingen zijn dan moet deze opengesteld worden. De helpdesk heeft me gezegd dat ik dit alleen kan laten doen via dit forum. Wie kan mij hier helpen? Alvast bedankt.
Beste, Betr: ten onrechte aangerekend Travel Surf Top tbv 24.20 € zie ook klacht IM8440095 Ik kreeg gisteren weeral een rappel voor het openstaande bedrag te betalen van €24,20. Dit loopt nu al meer dan 2mnd en de laatste collega 'Laurenzo" verzekerde mij op 18/8 dat nu alles in orde zou komen ook de KN van 24.20 € en de AUTOMATISCH aanrekening van'Travel Surf Top" niet meer zou gebeuren. Hoe komt het dan dat ik op 27/8 nog een aanmaning om binnen de 5dgn het openstaande bedrag van 24,20 € over maken anders zou mijn GSM worden afgesloten.? Ik ben nu al 2 MAANDEN met dit voorval bezig . Ik hou er niet van aanmaningen te krijgen , zeker niet als het ten onrechte is. Graag nu EINDELIJK een SCHRIFTELIJKE bevestiging dat er GEEN openstaand SALDO meer te betalen is. Yves van Nuys GSM 0475360001
Kan geen factuur en geen punten opvragen in de app. Deze knoppen zijn weg. App al verwijderd en teruggezet maar geen oplossing. Iemand enig idee?
Beste, Ik zou graag online een abonnement bestellen, en had hier graag wat extra informatie over gehad. Voorlopig ben ik nog klant bij telenet, maar omdat er geen bereik is op mijn huidige werkplaats, zou ik me graag bij proximus aansluiten. Nu, ik ben bewust dat ik ook naar de winkel kan gaan, en die dag met het kaartje kan buitenwandelen. Graag zou ik het toch online doen, maar vroeg me af hoe lang het dan zou duren eer het kaartje er zou zijn. Ook zou ik graag weten, of mijn abonnement bij telenet al geannuleerd word tijdens de zending, of pas wanneer ik het kaartje thuis ontvang. Alvast bedankt! Mvg, Ruud Loos
Na 32 jaar trouwe klant en alle rekeningen te hebben betaald werd mijn gsm vandaag omgezet naar prepaid en dat blijft zo de rest van de week, ook al is het geld binnen ... zo ga je niet met trouwe klanten om, als er een saldo openstaat dan stuur je een herinnering en ga je de mensen niet hun abonnement afnemen....ik betaal nu dus 45 euro per maand, regelmatig moet ik gaan klagen dat er te veel werd gefaktureerd, ik moet dat dan eerst betalen en dan crediteren ze dat...en dan moet ik me nu gaan identificeren en geld uploaden want anders zit ik de ganse week vast, plus moet ik vrijdag nog x extra kosten gaan betalen om het terug om te zetten en dat terwijl ze al het geld binnen hebben ! Schandalig vind ik dit, maandag schakel ik over naar een andere provider waar ze een klant niet zo voor het blok zetten...
Beste, voor de 3de maal krijgen wij deze maand een Movies & Series Pass NL/FR op ons klantennummer geactiveerd en hebben daar telkens niet naar gevraagd. (ons klantnummer is 1537248) Hoe is zoiets mogelijk en als ik de klantendienst opbel dan kunnen ze mij niet uitleggen vanwaar dit komt. Ik krijg steeds een sms met bevestiging van activatie en 2 mails met een bevestiging van de wijziging. Hopelijk komt er nu een einde aan deze vervelende situatie.
Ik krijg van jullie een smsje dat mijn factuur vervallen is en dat ik deze binnen de 5 dagen moet betalen, maar helaas is deze niet zichtbaar onder My Proximus. Ook kom ik steeds terecht op de pagina voor zelfstandigen terwijl het om een particulier abonnement gaat. Is best vervelend!
Beste Proximus, Sinds vanmorgen heb ik geen netwerkverbinding meer. Na het testen vd lijn en de analyse krijg ik te zien dat eenr problemen zijn. Ik heb al via de helpdesknr geprobeerd om iemand vast te krijgen, buiten de computerstem. Zover kom ik zelfs niet, na bepaalde gegevens in te toetsen is de finale boodschap dat er algemene problemen zijn en deze zo snel mogelijk worden opgelost. Ondertussen al enkele uren verder en nog steeds dezelfde situatie. Ik werk oo woensdag thuis voor mijn werk en heb hiervoor netwerk nodig. Door jullie heb ik nu een groot probleem en ben ik genoodzaakt om verlof in te zetten wegens technisch werkloos. Gaan jullie dit ook vergoeden?
Geachte, Sedert een 5tal dagen treed er weer eens of meerdere keren per dag een panne op van Proximus tv. Gisterenavond weer, we keken naar een film op één en net voor de ontknoping viel de tv weer uit. Daar het niet de eerste keer is dat we zo een periode van pannes meemaken vragen we ons af wat Proximus denkt te doen om die series van pannes te vermijden, en hoe u ons denkt te vergoeden. We betalen tenslotte geen abonnement om steevast het nieuws of de afloop van een programma te moeten missen en om al die tijd met de helpdesk te bellen. Het is trouwens zeer frustrerend om telkens weer de goede raad van het antwoordapparaat te moeten aanhoren alvorens iemand aan de lijn te krijgen. Het is ook sterk dat u geen email-adres ter beschikking stelt voor klachten aan de klantendienst. Met beleefde groet Gilbert De Becker
Aangezien jullie de reply button van jullie mailbix nooit vinden probeer ik het eens via deze weg. Beste, Ik ben klant bij jullie en in ons tuttimus/ familus pack zitten 2 gsm nummers. Nl. 0474****** en 0472******. Tot 31/07 beschikten wij ieder over 5 GB dataverkeer. Sinds 01/08 is dat met de prijsstijgingen verdubbeld naar 10 GB ieder. Nu sinds enkele dagen kunnen wij ons data verbruik niet meer consulteren via de myproximus app en ook niet online. Er staat steeds dat wij zogezegd nog maar 0 GB gebruikt hebben en dat wij maar beschikken over 1.61 GB voor het eerste nummer en maar 1.77 GB voor het 2de nummer. Wat is hier aan de hand? Ik had hier gisteren voor gebeld en toen zeiden ze enkel dat ze het niet wisten en dat ik de factuur diende af te wachten. Maar ondertussen kan ik wel ons verbruik niet opvolgen en zien of je nog onder de limiet zitten. Ik zou toch graag willen dat dit verklaard en opgelost word. Alvast dank.
Ik heb eind juli online het formulier ingevuld voor het opzeggen van mijn tv-internet-telefoon abonnement. Buiten de automatisch gegenereerde bevestigingsmail die ik daarop ontving heb ik tot op heden nog geen informatie ontvangen over de verdere afhandeling (wat met digicorder, eindfactuur, ... ), van mijn opzegging. Ik had als opzegdatum 31/08/2017 ingevuld en had tegen nu toch wel iets meer info verwacht. Is dit de normale gang van zaken? Alvast bedankt voor de reacties Maarten
Ik begin stilaan wanhopig te worden. Ik krijg elke maand een smsje met mijn factuurbedrag. Begin van de maand krijg ik dan een smsje met de meldiing dat ik de factuur niet mag vergeten te betalen en met al de details erbij. Deze maand heb ik die herinnering niet gekregen. Ik ben ze dan ook vergeten te betalen en nu heb ik een rappel gekregen die vrij dreigend was. Nu is de factuur vrij hoog en ik zou graag alvorens te betalen mijn gedetailleerde factuur kunnen raadplegen. Via mijn eerste account ging dit niet omdat dit enkel voor mn tv en internet pack was en ik kon mn gsm niet toevoegen hieraan. Daarna heb ik op aanraden van jullie helpdesk een tweede account aangemaakt maar toen kreeg ik geen factuurgegevens te zien. Nu zie ik wel de factuurgegevens maar zonder enige vorm van detail. 1 factuur van 168 betaal ik enkel als ik de details kan zien. Het is quasi onmogelijk om jullie te bereiken... Nu krijg ik deze middag een sms dat mijn abonnement wordt omgezet naar prepaid vanaf morgen
onze factuur is weer eens fout, al meer dan 1 jaar bezig werd deze x teveel aangerekend 1 * gsm 15.99 1*voetbal 11.95 1*familus 67 kunnen jullie dit weer eens aanpassen aub klantnr 0497542915
Heb maandag naar een winkel geweest om mijn abonnement aan te passen maar is nog steeds niets in orde ze hebben me beloofd dat dit binnen de 24 uur in orde ging zijn maar ik merk der niets van. ik hoop dat dit zo snel gaat gebeuren of ik ga naar een andere operator. Ben al jaren bij proximus klant nu ik iets wil veranderen heb ik problemen.
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.