Vraag
Factuur
Ik begin stilaan wanhopig te worden. Ik krijg elke maand een smsje met mijn factuurbedrag. Begin van de maand krijg ik dan een smsje met de meldiing dat ik de factuur niet mag vergeten te betalen en met al de details erbij. Deze maand heb ik die herinnering niet gekregen. Ik ben ze dan ook vergeten te betalen en nu heb ik een rappel gekregen die vrij dreigend was. Nu is de factuur vrij hoog en ik zou graag alvorens te betalen mijn gedetailleerde factuur kunnen raadplegen. Via mijn eerste account ging dit niet omdat dit enkel voor mn tv en internet pack was en ik kon mn gsm niet toevoegen hieraan. Daarna heb ik op aanraden van jullie helpdesk een tweede account aangemaakt maar toen kreeg ik geen factuurgegevens te zien. Nu zie ik wel de factuurgegevens maar zonder enige vorm van detail. 1 factuur van 168 betaal ik enkel als ik de details kan zien. Het is quasi onmogelijk om jullie te bereiken... Nu krijg ik deze middag een sms dat mijn abonnement wordt omgezet naar prepaid vanaf morgen maar ik heb dit helemaal niet gevraagd. Ik wil de factuur wel betalen maar niet zonder een factuur. Dit lijkt me toch geen absurde vraag van mij. Graag een reactie aub. mijn gsm is 0497 93 56 17 en mn klantnummer 25863795
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

