Skip to main content
Vraag

Proximus tv app inloggen mislukt

  • August 30, 2017
  • 1 reactie
  • 121 Bekeken

Beste,
Als nieuwe klant probeer ik in te loggen op de Android Proximus tv app.
Na het invoeren van gebruikersnaam en paswoord krijg ik het scherm dat mij vermeld dat de MyProximus-profielgegevens zullen gedeeld worden.
Wanneer ik dan op ok klik kom ik telkens op het scherm waarop verschijnt dat
De accountgegevens die je hebt ingegeven laten je niet toe om de applicatie te gebruiken.
Gelieve na te kijken of het product Proximus tv applicatie geactiveerd is op de Proximus website.

Maar wanneer ik inlog op MyProximus, zie ik via Mijn klantenprofiel dat ProximusTV.be gekoppeld is.

Waarom kan ik dan niet inloggen?
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

1 reactie

Martin
  • August 30, 2017
moest er morgen op de lange duur geen passend antwoord komen kan je altijd een privébericht aan Het Proximus Team sturen via:
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)