Beste, voor de 3de maal krijgen wij deze maand een Movies & Series Pass NL/FR op ons klantennummer geactiveerd en hebben daar telkens niet naar gevraagd. (ons klantnummer is 1537248)
Hoe is zoiets mogelijk en als ik de klantendienst opbel dan kunnen ze mij niet uitleggen vanwaar dit komt. Ik krijg steeds een sms met bevestiging van activatie en 2 mails met een bevestiging van de wijziging.
Hopelijk komt er nu een einde aan deze vervelende situatie.
Beantwoord
Voor de derde maal ongevraagd een TV Bundel op ons klantennummer actief
Beste antwoord door HeidiE
Dag Frank,
Zoals ik al vertelde was er een 'bug' in het systeem waardoor deze opties telkens ongevraagd geactiveerd werden.
Waardoor dit komt weet ik niet precies, dat heb ik moeten laten uitzoeken door onze IT-ers.
Die hebben dit weekend het nodige gedaan, om dit moment staan er geen ongevraagde diensten meer actief.
Ik hou het zelf nog een paar dagen in de gaten, om zeker te zijn dat alles correct opgelost is!
Groetjes,
HeidiE
Zoals ik al vertelde was er een 'bug' in het systeem waardoor deze opties telkens ongevraagd geactiveerd werden.
Waardoor dit komt weet ik niet precies, dat heb ik moeten laten uitzoeken door onze IT-ers.
Die hebben dit weekend het nodige gedaan, om dit moment staan er geen ongevraagde diensten meer actief.
Ik hou het zelf nog een paar dagen in de gaten, om zeker te zijn dat alles correct opgelost is!
Groetjes,
HeidiE
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.