Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
De laatste weken is de dekking hier quasi volledig weggevallen. Afgelopen vrijdag kon ik in huis zelfs niet bellen met de GSM, alhoewel dit altijd heeft gekund vroeger. Ik heb moeten rijden tot in Antwerpen voor ik weer dekking heb. In Keerbergen is het het ergst, zowel binnen als buiten het huis kan je in de hele gemeente bijna niet bellen of surfen. What's happening ?
Beste, ik zie net op mijn factuur dat ik 2 minuten naar het buitenland, NL, heb gebeld. Toch wordt dit extra aangerekend?
AL ruime tijd dit abbonement , Vorige maand 500 mb extra volume aangevraagd omdat op vakantie al eens meer wordt verbruikt. Nu ineens staat op my proximus app maar 1 gb meer die ik mag verbruiken ipv 1,5 gb. Is mijn datavolume nu eenzijdig naar beneden gehaald door proximus ??? Als ik bel sust men mij met de boodschap dat de app niet altijd klopt maar dan klopt ze nu al bijna 2 weken niet. Binnenkort zit ik aan mijn 1 gb en ik voel hem al komen maar dan mag ik weer gaan bijbetalen. Had vroeger even alle producten van proximus maar door zulke dingen ben ik toen weggegaan , het spelletje gaat precies weer beginnen nu.
Dochter heeft eergisteren naar Nederlands gsm nummer gebeld en ge sms't Nu gaat het verbruik fel omhoog. Zit dat normaal niet bij in de belminuten van mobilus abonnement?
Begin juli gingen wij naar de proximus winkel te Ninove. Wij wilden immers overstappen van Telenet naar Proximus omdat dit ons een besparing van 50E/maand zou opbrengen. Wij moesten zelf niets doen, Proximus zou alles regelen naar Telenet naartoe. Tot 3 keer toe de vraag gesteld en telkens de bevestiging gekregen; nee mevrouw, u moet niets doen, wij regelen alles. Wat een illusie!!!! Wij moesten enkel de decoders van Telenet binnen brengen wat we diezelfde week ook nog gedaan hebben. Nu krijg ik van Telenet een factuur van 643 euro want er is sindsdien NIETS in orde gebracht!!! Wat met jullie geloofwaardigheid? Sorry, maar voor mij is dit een lachertje! Ook met het beloofde bedrag dat we per maand zouden moeten betalen klopt het niet! PROXIMUS komt DUURDER uit dan TELENET!!! Wie gaat die 643 euro betalen? Jullie? Wat met het beloofde bedrag dat we maandelijks gingen moeten betalen???? Komen jullie je beloftes nooit na??? Ik belde al 2 keer naar de klantendienst om te vragen om NETFLIX
Heb in augustus "the nightmanager," geprogrammeerd. De 1ste aflevering hebben we kunnen bekijken, bij aflevering 2 en 3 krijgen we een zwart scherm. Is het soms mogelijk om deze reeks terug op onze decoder te krijgen,?
Beste. Ik zoek hieromtrent al een tijd informatie maar vind het niet. Hier is de situatie. Ik verhuis eind deze maand en woonde samen met 2 ander vrienden in een appartement. Het proximus abonnement staat op mijn naam, maar een kotgenoot wil graag mijn abonnement overnemen als hij verhuist naar zijn eigen appartement. Hoe moet ik dit proces aanpakken? Ik heb dus al een BBox en digicorder die ik dan gewoon meegeef met mij kotgenoot en ik wil ook alle administratie doorgeven aan hem (andere naam, email adres enz.) Bedankt, Xenophontice
Beste, vandaag kreeg ik een aanmaning om mijn eerste factuur te betalen, deze heb ik echter al op 7/09/17 betaald. Wilt u dit aub nazien? Groetjes, Keeya
Sinds enkele dagen (eergisteren, bij benadering) hebben wij geen programmaoverzicht meer. Betekent ook dat een opname instellen enz. eigenlijk niet meer doenbaar is... In bijlage: een foto van het televisiescherm - ...Wat kunnen we doen om dit te verhelpen? Grz -
Volgende zenders werden toegevoegd: Vitaya HD op 39 Nickelodeon Spike HD op 160 NPO 1 HD op 80 NPO 2 HD op 81 NPO 3 HD op 82 franstalig ARTE Belgique HD op 87 France 3 HD op 49 France 4 HD op 85 France 5 HD op 86 vooral van de NPO's en Vitaya waren wij in blijde verwachting...
Beste Ik ben op vakantie in Frankrijk en 3G/4G wil niet verbinden. Ik heb in de gsminstellingen aangeduid dat roaming is toegestaan. Wat moet ik doen om wel verbinding te kunnen maken? Groeten, Glen
Proximus kondigt een investering van 3 miljard EUR in de komende 10 jaar aan om de uitrol van glasvezel in België te versnellen. ®
Na het inloggen bij de app (dit op android and W10) krijg ik de melding: Geen toegang De accountgegevens die je hebt ingegeven laten niet toe om de applicatie te gebruiken. Gelieve na te kijken of het product Proximus TV applicatie geactiveer is op de Proximus website (via MyProximus) Ik heb dit nagekeken en dit blijkt geactiveerd te zijn. Toch kan ik op beide platformen geen verbinding maken.
Hallo, ik zou graag een timer zien, in praktijk of via programmatie, op de wifi om het gebruik van Wifi door te kinderen te verminderen. Bestaat hiervoor een mogelijkheid? Ik heb een Bbox, dus ik kan wel eens op het knopje WPS gaan drukken, maar dat is niet goed georganiseerd als dat manueel is....
Beste proximusmedwerker, Ik heb volgende vraag. Ik heb een bouquet all sports nl in mijn pack zitten. Op mijn decoder kan ik de zenders 601 t/m 615 terugvinden (Belgisch voetbal) + ook een aantal zenders uit het international sports aanbod (661 - 666). Echter de zenders van Eleven Sports en Proximus 11+ (621 - 653) ontbreken. Graag een verklaring hiervoor.
Op 09/09/17 om 19u15 nam ik contact op met de klantendienst om mijn abonnement te wijzigen. Ik vroeg letterlijk of ik mijn tarief kosteloos kon wijzigen en de medewerker aan de lijn bevestigde dat dit kon gezien ik zogezegd reeds voorbij de verplichte periode van 2 jaar was. Zo gezegd zo gedaan, de wijziging was een 3-4 tal uren nadien in voege. Echter vandaag, 21/09/17 om 03u04, krijg ik een sms met de melding dat er 70€ open staat terwijl mijn maandelijks bedrag voor de nieuwe formule 27€ zou moeten bedragen (vorige formule 20€). Na telefonisch contact met de klantendienst wist de medewerker mij te zeggen dat er 50€ bijgelapt is omdat ik zogezegd niet het volledige contract heb uitgedaan. Dit wil zeggen dat ik bij de tariefwijziging een leugen voorgeschoteld heb gekregen, al dan niet bewust of dat de medewerker zich gewoon vergist heeft? Kan hieraan tegemoet gekomen worden? Kan hier een oplossing voor gevonden worden? Wordt er verwacht, desondanks de foute info, dat ik opd
Beste, De laatste maand valt telkens dagelijks onze Tv decoder uit en moet die volledig her opgestart worden. Zitten met 3 decoders in onze woning verbonden via Draadloos systeem, voordien werkte alles perfect. Her opstarten gebeurt door spanning af te leggen en na halve minuut terug aanzetten. Zit met een volledig abo bij jullie en 4 GSM abo's. Als dit zo verder gaat vliegt alles de deur uit en stappen we naar de concurentie !!! misschien zal ik meer moeten betalen maar zal betere kwaliteit hebben!!!
Hey, Ik heb deze avond een afspraak maar het is ondertussen opgelost. Er zat een kabel van uit de muur niet goed vast. Dus ik wil de afspraak annuleren Nu heb ik al gebeld, ik kon de afspraak volgens hun veranderen of annuleren via myproximus maar dit vind ik niet terug Kunnen jullie mij verder helpen Alvast bedankt
ik wil een extra e-mail adres / alias aanmaken. telkens ik naar alias beheren of extra mailbox wil gaan krijg ik de foutmelding dat de pagina niet gevonden wordt. ik stel me nu de vraag of er gewerkt wordt aan de pagina of is er een ander probleem. grts berry
Ik heb gisteren voor 12.500 premium-clubpunten een waardebon van proximus voor 100 euro gekocht. De punten zijn van mijn rekening gegaan, Maar ik heb geen waardebon ontvangen. Bij "mijn laatse bestellingen" staat de status van mijn bestelling op "Bestelling mislukt" Er staat ook vermeld dat ik binnen de 15 min. een mail met code zou ontvangen. Deze mail is niet gekomen, Ik ben dus mijn punten kwijt en heb geen waardebon. Wat gebeurt er nu verder ? Krijg ik nog een waardebon of krijg ik mijn punten terug?
Beste Sinds een paar maanden kan ik geen toegang meer krijgen tot de extra volume die in het Internet maxi packet zit. Telkens als ik bij "Packs en vaste producten" wil klikken op "Internet" word ik doorverwezen naar een webpagina die niet kan gevonden worden (zie bijlage). Hetzelfde geldt voor het tablad "Mijn producten" en "Mijn premiumclub". Dit zorgt ervoor dat ik dus geen extra volume kan toevoegen wat ik dus wel zeer graag zou willen aangezien ik over de downloadlimit zit en met een beperkte snelheid hoef te downloaden momenteel.
Ik heb een familus pack. Voor de optie TV App betaal ik 4,95 euro. Gezien ik dit haast nooit gebruik wil ik deze optie opzeggen Hoe doe ik dat? Rob
Kun je via ieder wifi netwerk kijken naar proximus tv op je tablet op enkel via de proximus fon ?
Ik heb in Frankrijk in augustus 2017 getelefoneerd met het nummer 3900: dit is het nummer voor service van Orange voor al zijn abonnees en internetaansluitingen in Frankrijk. Reden: het internet lag plat in onze vakantiewoning en de provider is Orange. Bij connectie wordt gemeld dat, volgens de Franse wetgeving, de wachttijd gratis is en betalend vanaf connectie. Ik heb 35 min gewacht en 10 minuten connectie. Op mijn factuur verschijnt: Roaming naar Premium nummer: 45,06 min en 34,1597€ kost. Na contact met de facturatiedienst heeft men de kost geannuleerd, waarvoor dank, maar er schijnt iets fout te lopen want bij connectie wordt aangekondigd dat de wachttijd gratis is.... Voor veel diensten in Frankrijk bestaan dat soort nummers, vaak is er geen nationaal vast nummer. Weet iemand hoe dat in elkaar steekt?
** Beste, Deze middag weer een half uur aan de telefoon gehangen, weer niet verder geholpen. Graag dit toestel met mijn kortingsbonnen https://accessoires.proximus.be/nl/accessoires/mk-zefit3-pnk?SID=9bgsk0nbisek1i6ds4t6qph6h3 is op voorraad Ik hoop dat ik vandaag eindelijk eens antwoord krijg ...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.