Skip to main content

Kanaalmenu wég...?

  • September 22, 2017
  • 2 reacties
  • 85 Bekeken

Sinds enkele dagen (eergisteren, bij benadering) hebben wij geen programmaoverzicht meer. Betekent ook dat een opname instellen enz. eigenlijk niet meer doenbaar is...
In bijlage: een foto van het televisiescherm -



...Wat kunnen we doen om dit te verhelpen?
Grz -
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Forum|alt.badge.img+4
  • Proximus Ambassador
  • September 22, 2017
Dag Filip, je kan best je modem en decoder eens herstarten. https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_restart_global_restart/particulieren/support/televisie/tv-een-probleem-oplossen/uw-toestellen-heropstarten-of-resetten/hoe-herstart-u-uw-toestellen-voor-internet-en-tv.html

  • Auteur
  • Apprentice
  • September 22, 2017
Hoi Robrecht! OK - bedankt voor de tip... Zullen we (later, thuis) eens proberen. Groet, [Filip.]