Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
hallo m'n echtgenote geeft recht op sociaal tarief (Essent) invalide,hebben we bij Proximus ook daar recht op Mvg ...Ivan
hallo, ik heb een volledig packet, TV, internet, vast toestel en mobile toestel. graag zou ik mijn pack goedkoper krijgen. ik had vandaag al gebeld naar jullie helpdesk en mevrouw aan de telefoon kon voor mij het volgende doen. Comfortdiensten & Unlimited Calls National/ International uit het pack schrappen, alsook een controlled systeem voor mijn mobiel toestel zodat ik nooit boven mijn 120 minuten bellen kan gaan zodat ik geen onnodige kosten moet doen, want heb al eens een flater gehad toen mijn telefoon niet uitging na een telefoontje te plegen naar iemand, en had ik een gepeperde rekening... dus volgens de mevrouw van de helpdesk zou dit allemaal inorde moeten zijn, hoewel ik geen veranderingen zien bij de MyProximus website in m'n pack. kunnen jullie dit even nazien aub. alvast bedankt.
Geachte, Mijn dochter is klant bij Proximus via Pay and Go. Op 05/09/2017 (!!!) wenst zij op te schalen naar Mobilus Regular S waarbij zij tevens gebruik maakt van de koppelverkoop van een Samsung J5. In het proximusfiliaal te Kapellen worden alle documenten opgesteld daaromtrent. Een week later is dit abonnement nog steeds niet geactiveerd, alhoewel men toen verzekerd had dat dit 1 werkdag zou benemen. Via een telefoontje naar de klantendienst vernemen wij dat wij ons moeten begeven naar desbetreffend filiaal dus wij erheen !!! Daar ging men de fout rechtzetten, doch wederom na enige dagen, weer geen activatie dus vandaag 15/09/2017 (!!!!!!!!!!!) terug naar het filiaal en wederom door de klantendienst doorgezonden. Onze documenten worden meegenomen naar een achterkamertje en wij moeten ruim een half uur wachten vooraleer enige uitleg te krijgen. Zij hebben dan toegegeven dat het één en ander was fout gelopen en zullen dit wederom na 1 werkdag rechtzetten (???) Wij verne
Hallo! Sorry als dit niet op de juiste plaats is, ik doe het op mijn gsm. Ik heb sinds 1 uur geleden geen internet meer, de verbinding is plots gestopt. Ik heb Proximus gecontacteerd op Twitter maar nog geen antwoord. Kan iemand me helpen aub? Groetjes, Amro ( deze post mag verwijderd worden, ik heb weer verbinding)
Ik heb Internet Start als abonnement, gewoon omdat ik aan het einde van de local loop zit, en Belgacom (normaliter) niet meer dan 14 Mbps van de theoretische 50 Mbps kan leveren ... Echter, vandaag was ik de nieuwe Apple IOS 11 aan het downloaden, en het duurde wel heel erg lang. Ping response was 'normaal'. Bij doorchecken (meermaals) bleek ik nog maar 5Mps download te hebben. Zijn er andere mensen met deze klachten in de Soignies/Casteau area ? Is er ergens een Belgacom website waar actuele netwerk problemen gecheckt kunnen worden ? Bedankt !
Probleem gemeld door https://nl.forum.proximus.be/members/oyen-65728 Ik contacteer u aangaande de factuur welke ik mocht ontvangen voor de GSM van mijn zoon. Wij mochten een factuur ontvangen van bijna 300,00 EUR. Wij zijn eind augustus 14 dagen met vakantie geweest naar Spanje (Calpe). Naar mijn weten zijn de roamingkosten afgeschaft van in juni. In het abonnement zit een gratis app, zijnde snapchat, welke dan niets van mobiele gegevens verbruikt. Na een week in Spanje te verblijven kreeg mijn zoon ineens een berichtje dat zijn factuur bijna 60,00 EUR bedroeg terwijl enkel zijn favoriete app open stond, de rest had hij niet aanstaan. Ik heb dan met jullie diensten contact genomen en deze hebben mij bevestigd dat de favoriete app welke gratis in het abonnement zit dan ook niets mocht verbruiken binnen Europa. Op dat moment konden ze niets nakijken of doen, maar pas vanaf dat ik de factuur zou ontvangen, en indien dat zo zou zijn dan zou de factuur gecrediteerd worden. Een dag later we
Is website plat? kan factuur niet raadplegen voor betaling....
Goede middag, Op 25.08 had ik contact om tv en telefonie te voorzien dewelke op 31.08 werd geïnstalleerd. Aangezien ik van de Proximus-medewerkers verwacht dat me het beste pakket wordt voorgesteld, verbaasde het me echter dat ik gisteren moest constateren dat de installatie van Tuttimus gratis is (59 euro goedkoper) en 20% korting gedurende de eerste maanden. Dit heb ik alsnog aangepast op 09.09. Zoals gemeld, verwacht ik van een klantendienst dat zoiets proactief voorgesteld wordt en me de keuze wordt gelaten.. Aangezien ik dit binnen de 14dagen zelf in orde heb gebracht, verwacht ik dan ook de creditering van deze installatiekost en een verwerking van de mislopen 20%. Als ik de rekening maak, gaat het toch al om een aanzienlijk bedrag.
Ben al 16j onafgebroken klant van proximus , maar ik heb al jaren niets meer kunnen doen met de punten die je zogezegd spaart... Elke keer als ik nog eens tijd heb en mij erin verdiep ontdek ik steeds opnieuw dat ik ze nergens kan raadplegen of dat ze vervallen zijn... Heb er ook al voor gebeld en gemaild met de klantendienst maar buiten het feit dat ze 'zeggen' dat ze er iets aan gaan doen gebeurt er niet veel.... Ik heb stilaan mijn buik vol van die geweldige "klantendienst" waar er veel gezegd , maar weinig gedaan wordt!!!
Kan pay en go kaart niet herladen. Site werkt niet.
Ik zie dat de sociale media app's en Pokemon Go kunnen gebruikt worden als gratis data-app bij een mobilus-abonnement. Waarom zit Ingress daar niet bij? Er zijn waarschijnlijk nu veel meer gebruikers van Ingress, maar het komt misschien niet in het nieuws zoals Pokemon. Kan hier toch eens verder naar gekeken worden, aub?
beste, bij deze zijn we "weer" is op zoek naar een oplossing gisteren op 23/09 hebben we netflix mee in onze bundels laten opnemen het klinkt allemaal fijn leuk en "zeer" gemakelijk.... tot we onze afstand bediening in handen hebben. stap1 we starten op kanaal 57 of op app in menu om alles in te stellen maar daar begint ons probleem pincode px tv we weten standaard 1234 deze neemt decorder niet aan. Mijn reflex niet forceren en instellingen na kijken op decorder pin kinderslot en pin aankopen aangepast naar een code die we samen kennen en steeds niks en uiteraard na 3X geprobeerd te hebben moeten we later opnieuw proberen, hoe lang staat er niet bij heb hierna de functie pin code aankopen en kinderslot gewoon gedeactiveerd maar steeds vraagt mijn decoder een pin code ondertussen komt er stillentjes aan stoom uit onze oren van frustratie's dit omwille alleen al het verschil van de uitleg van de zeer vriendelijke medewerker (klanten dienst) en de realiteit iemand een idee dank u voor u
Hoeveel PPPOE sessies kan je opbouwen met een: -internet start -internet comfort -internet maxi Thx
Beste, Mijn BBOX 2 is vandaag overleden en heb ik een BBOX3 gekregen. Ik vroeg is deze makkelijk in te stellen? Jazeker zeiden ze. Thuisgekomen, aan het instellen ik mis de helft van de mogelijkheden van de BBOX2. Na wat gegoogle kom ik erachter dat de admin via belgcaom Technische dienst gaat. Ik bel naar de technische dienst en deze weet van niets en verwijst me door naar dit forum. Dus mijn vraag: Hoe ga je als admin in die verrekte bbox 3. ik ben het ondertussen vrij zat van beperkingen op dat spul. no admin, no bbox3 let's go fritzbox of ander router en bbox3 bridgen.. Een geirriteerde It'er.
Ik zit momenteel in Spanje en krijg de melding Pdp identiteit niet geaccepteerd .. wat moet er gebeuren?
Ik probeer al een paar dagen op mijn geliefde forum te geraken, maar ik krijg alleen dit te zien: Sorry for the inconvenience but this website has been automatically suspended for one of the following reasons: Billing issues: Non-payment, expired credit card, fraudulent use of credit card information. Technical reasons: Abuse, unauthorized use, or improper usage of server resources. Copyright violations: Unlawful use of copyrighted software or copyrighted media such as software, music, pictures, videos or other intellectual properties. Unsolicited e-mail: Sending mass mailings originating from our servers, or bulk advertising a site hosted on our servers. Other contract violation: Any other violation of our terms of service. If you're the site owner, please contact us! We'll be more than happy to help you bringing your website back online, as soon as possible. Kent iemand dit fenomeen? Wat is hier precies aan de hand? Zijn er nog forumbeheerders hier op dit forum die dit beric
Kan niet inloggen ,na intoetsen springt scherm terug naar inlogscherm .iphone 6 is het toestel ,hoe los ik dit op
Hoe kan ik in godsnaam een klacht indienen met bijlage? Gewoon een mail sturen dus met al mijn uitleg? Ik heb al zeker 5 keer geprobeerd, ofwel via de Proximuswinkel in Mortsel, waar ik telkens de verzekering krijg dat mijn klacht wordt doorgegeven maar er verder niks meer over hoor, ofwel via de telefoon, waar ik de ene keer een beleefde maar onwetende, de andere keer een boertige medewerker aan de lijn krijg. Hulp blijft uit. Nu heb ik zelf een document gemaakt maar ik weet niet hoe ik het opgestuurd krijg. Aan de winkel in Mortsel geven zal niet werken, vrees ik. Matthea De Ryck
sedert dat de nieuwe HD zenders erbij gekomen zijn heb ik problemen met de website, niet met de tv zelfs en ook niet met de app De zenders NPO1,2 en 3 staan als je niet inlogt op 20,21 en 22 en niet bij 80,81 en 82 als je inlogd is het juist het omgekeerd, de HD zenders komen er niet op. Bij mijn opnames krijg ik het volgende te zien, het zijn nu beelden van mozilla firefox, maar hetzelfde is te zien op internet explore en op edge, Ik heb het beeld wat verkleind omdat er anders niet veel op staat, voor de eerste opnamen krijg ik het juiste beeld, daarna met hetzelfde prentje en daarna enkel tekst, in internet explore, kan ik er wel alles bekijken, ik bedoel de opgenomen film, maar je ziet niet wat het is vooraf. Dit is nu vanaf een laptop, maar op de grote computer krijg ik hetzelfde beeld. Is er nog iemand met hetzelfde probleem? patricia
Is het mogelijk om enkel een mobile coverage extender te huren en geen enkel andere dienst van Proximus?
Hallo. Reeds jaren ondervind ik een zeer slechte dekking op mijn thuisadres. Heb hierover jaren geleden al contact gehad mat de klantendienst. Resultaat was: "We erkennen het probleem maar er zijn niet direct werken gepland om de dekking te verbeteren." Nu, een paar jaar later is er nog niks veranderd, kan nog steeds geen gesprek voeren zonder onderbreking, een sms krijg ik soms pas na een paar uur binnen,... Alle buren met Proximus-abonnement (in een straal van minstens 500m) hebben hetzelfde probleem. Wanneer ik aan het bellen ben terwijl ik onderweg ben naar huis, dan weet de ontvanger wanneer ik bijna thuis ben want dan valt de verbinding gewoon weg. Ik moet via het werk een abonnement met Proximus nemen waarvoor ik 12€ per maand betaal, maar thuis ben ik niet bereikbaar. En dus moet ik daar bovenop nog een vaste lijn aanhouden en hiervan nog eens -uit eigen zak- betalen voor mijn zakelijke telefoons tijdens homeworking. Heb dit al telefonisch aangekaart (en meerde
Hi Maanden terug had ik eens de tv Bundel movies & series uitgeprobeerd, maar dit kon me niet echt bekoren dus ik heb ze na een paar dagen geannuleerd. Dan probeerde ik de tv bundel entertainment channel en ook dit kon me niet bekoren dus ik zetten deze ook op non actief. Nu al zeker twee maanden verder zie ik dat deze nog steeds op mijn factuur vermeld staan. Ondanks ik letterlijk online zie dat er geen enkele tv bundel actief staat. En ook op mijn tv is geen van die kanalen zichtbaar. Hebben jullie dit ook al meegemaakt?
Beste, Momenteel heb ik meer dan een 10-tal internetaansluitingen (met digitale TV) bij Proximus en via het Myproximus portaal op mijn browser (heb edge, firefox en chrome geprobeerd), maar zie niet alle producten die ik heb op de "Mijn producten" tab, hierdoor kan niet al mijn producten configureren. Het enige wat ik te zien krijg zijn drie internet en drie TV aansluitingen. Gelieve dit probleem zo spoedig te verhelpen of mij te vertellen hoe ik dit kan verhelpen. Alles moet op 1 account blijven. Met vriendelijke groeten, Alexander
Daarstraks was ik masterchef aan het bekijken speciaal een hele tijd liggen opsparen, digicorder na 1aflevering gewoon afgesloten en nu zijn ineens alle afleveringen gewist? Hoe kan dit ....
hallo ik kan de tijd niet zeggen dat ik al probeer om mijn ptn in te ruilen. onlangs kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik tot 30/8 tijd heb om deze in te wisselen of ik deze kwijt ben. Ik kan wel mijn ptn zien maar kan ze niet inruilen . er komt altijd op cata niet beschikbaar wegens techn reden . ik had deze heel graag willen inwisselen. waarvoor anders een ptn syteem berekent op uw factuur... ik hoop dat ik hier snel mee geholpen wordt.....en niet zoals het gaat met mijn klacht.... dank u cindy
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.