Hoe kan ik in godsnaam een klacht indienen met bijlage? Gewoon een mail sturen dus met al mijn uitleg?
Ik heb al zeker 5 keer geprobeerd, ofwel via de Proximuswinkel in Mortsel, waar ik telkens de verzekering krijg dat mijn klacht wordt doorgegeven maar er verder niks meer over hoor, ofwel via de telefoon, waar ik de ene keer een beleefde maar onwetende, de andere keer een boertige medewerker aan de lijn krijg. Hulp blijft uit. Nu heb ik zelf een document gemaakt maar ik weet niet hoe ik het opgestuurd krijg. Aan de winkel in Mortsel geven zal niet werken, vrees ik.
Matthea De Ryck
Beantwoord
Klacht
Beste antwoord door FreyaVR
Beste, we hebben helaas geen rechtstreeks emailadres hiervoor. Je kan best je klacht per brief opsturen naar ons adres in Brussel. Kan je anders eens het betrokken klantennummer geven via privébericht via volgende link https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679. Dan kijk ik na of er ergens reeds een dossier van gemaakt werd. Groetjes Freya
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.

