hallo ik kan de tijd niet zeggen dat ik al probeer om mijn ptn in te ruilen. onlangs kreeg ik een mailtje waarin stond dat ik tot 30/8 tijd heb om deze in te wisselen of ik deze kwijt ben. Ik kan wel mijn ptn zien maar kan ze niet inruilen . er komt altijd op cata niet beschikbaar wegens techn reden . ik had deze heel graag willen inwisselen. waarvoor anders een ptn syteem berekent op uw factuur...
ik hoop dat ik hier snel mee geholpen wordt.....en niet zoals het gaat met mijn klacht....
dank u cindy
Beantwoord
Premium club punten allemaal kwijt op 30/8/17! catalogus niet beschikbaar...
Beste antwoord door Martin
zoals ik hier ook aangegeven heb werkt het voor het ogenblik ook niet bij net als vele anderen ?
>
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/mijn-premium-club-40327#post583489
Heb al met verschillende browsers geprobeerd edge, IE, FF en chrome, cookies en history wissen verandert er ook niks aan ook ad-block uitgezet, maar lukt niet!
>
https://nl.forum.proximus.be/premium-club-bizz-club-17/mijn-premium-club-40327#post583489
Heb al met verschillende browsers geprobeerd edge, IE, FF en chrome, cookies en history wissen verandert er ook niks aan ook ad-block uitgezet, maar lukt niet!
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
