Hallo.
Reeds jaren ondervind ik een zeer slechte dekking op mijn thuisadres.
Heb hierover jaren geleden al contact gehad mat de klantendienst.
Resultaat was: "We erkennen het probleem maar er zijn niet direct werken gepland om de dekking te verbeteren."
Nu, een paar jaar later is er nog niks veranderd, kan nog steeds geen gesprek voeren zonder onderbreking, een sms krijg ik soms pas na een paar uur binnen,...
Alle buren met Proximus-abonnement (in een straal van minstens 500m) hebben hetzelfde probleem.
Wanneer ik aan het bellen ben terwijl ik onderweg ben naar huis, dan weet de ontvanger wanneer ik bijna thuis ben want dan valt de verbinding gewoon weg.
Ik moet via het werk een abonnement met Proximus nemen waarvoor ik 12€ per maand betaal, maar thuis ben ik niet bereikbaar. En dus moet ik daar bovenop nog een vaste lijn aanhouden en hiervan nog eens -uit eigen zak- betalen voor mijn zakelijke telefoons tijdens homeworking.
Heb dit al telefonisch aangekaart (en meerdere mensen uit de gemeente) maar de boodschap is telkens: we weten het... Maar daar ben ik dus niets mee. Onze kinderen hebben een Orange abonnement en die hebben minder problemen (ook niet ideaal maar het lukt wel). Ik krijg vaak zelfs niet eens een sms verstuurd... En als mensen mij bellen dan komen ze onmiddellijk op de voicemail, ook al ligt mijn gsm gewoon naast mij en ben ik niet aan het bellen.
Frustrerend dus. En onbegrijplijk in 2017...
Het probleem ligt dus niet aan ons huis (kinderen kunnen wel bellen, sms'sen met Orange) want in de tuin lukt het ook niet. Je moet al de straat inlopen voordat het enigszins lukt.
Slechte tot geen ontvangst bellen/sms/data in regio Keerbergen-Rijmenam
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.