Skip to main content
Beantwoord

Internetverbinding

  • September 24, 2017
  • 8 reacties
  • 395 Bekeken

Amro
Forum|alt.badge.img
Hallo!

Sorry als dit niet op de juiste plaats is, ik doe het op mijn gsm.

Ik heb sinds 1 uur geleden geen internet meer, de verbinding is plots gestopt.

Ik heb Proximus gecontacteerd op Twitter maar nog geen antwoord.

Kan iemand me helpen aub?

Groetjes,

Amro

( deze post mag verwijderd worden, ik heb weer verbinding)

Beste antwoord door KimB

Er was vannacht een algemene storing, deze werd ondertussen reeds opgelost.

Groeten, Kim
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

  • Practitioner
  • September 24, 2017
Mijn internetverbinding heeft het een half uur geleden ook plots laten afweten. Kreeg ineens de melding dat mijn Internetverbinding niet meer privé was, en stopte met laden van enig welke pagina. Mijn antivirus programma blokkeerde ook direct elke Wifi-toegang en ik kreeg de Proximus redirect pagina voor testen van je internetconnectie te zien. Op mijn b-box2 brandden alle lichtjes behalve de '@' van de internetverbinding. Herstarten van de modem hielp niet. Stekker in en uit trekken ook niet. Lijn testen via smartphone was overigens onbegonnen werk, die verwees door naar een belgacom-pagina die niet laadde. Uiteindelijk na een half uur van de laaste restart begon het '@' weer terug te branden. Geen idee of het een storing bij Proximus was of wat anders. Voor de veiligheid virus scans en anti-malware scans uitgevoerd.

  • Apprentice
  • September 24, 2017
Hallo
Hier in Beerse is de internet verbinding ook nog steeds niet actief

Martin
  • September 25, 2017
er zijn inderdaad veel heel klachten/meldingen geweest bij Proximus omtrent internet die er uit lag .

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • September 25, 2017
Bij mij lag de verbinding in Wenduine er vanaf 24.00 uur uit. Nu heb ik weer verbinding. Graag een verklaring van PX wat hier de reden van. Hallo Wim alvast bedankt voor het antwoord.

Forum|alt.badge.img+4
  • Legend
  • Antwoord
  • September 25, 2017
Er was vannacht een algemene storing, deze werd ondertussen reeds opgelost.

Groeten, Kim

Antoon1
Forum|alt.badge.img+1
  • Grand Master
  • September 25, 2017
Er was vannacht een algemene storing, deze werd ondertussen reeds opgelost.

Groeten, Kim


Is het zo moeilijk voor PX om dit even te melden aan alle klanten als dit gebeurd. Slechte service.

  • Apprentice
  • September 25, 2017
Mijn internet is ook terug

Forum|alt.badge.img
  • Apprentice
  • September 25, 2017
Antoon1....
Als ze U om half twee 's nachts uit uw bed bellen om te melden dat er een storing is op het internet......DAT zou pas slechte service zijn.
Ge zoudt nogal vloeken denk ik als ze u daarvoor 's nachts bellen... 😎 🤣