Er is een technisch probleem.
Pagina opnieuw te laden
Voor topics waarvan het laatste antwoord dateert tussen 2010 en 2020
Recent actief
Wanneer ik via MyProximus dit wil blokkeren hoe moet ik dit dan doen? Krijg volgende opties: Betalende sms’en en speciale nummers Blokkeer oproepen en sms'en naar nummers met betalende content. Adult content Blokkeer oproepen en sms'en naar nummers die adult content aanbieden. Beiden staan op off. Ik zet ze op on en dan krijg ik een activatie scherm waar ik de voorwaarden moet aanvaarden om betalende inhoud te activeren. Ik wil niet activeren maar dit uitschakelen. Klik toch op activeren,je weet maar nooit met het geweldige "MyProximus", dan is het in behandeling. Als ik dan later terug inlog staat de betalende content nog steeds actief. Klik ik op"on" dan ben ik weer vertrokken voor een aantal nutteloze handelingen. Ook kan ik al jaren mijn meldingen in account niet beheren. Due to technical error this component cannot be displayed. Please try again later. Vroeger was de foutmelding in het Nederlands, dus de vele werken aan MyProximus in het weekend hebben toch al iets verand
Een tijdje geleden heb ik mijn Mobilus M in een pack laten zetten met internet en TV. Sindsdien kan ik helaas niet meer bellen over 4G, hij schakelt automatisch over naar 3G. Het toestel is een iPhone 7 met aanbieder instelling “Proximus 29.0” en bij instellingen staat het ook op “gesprekken en data”. Ik heb het hier zelf al enkele keren getest door naar een iPhone 6 te bellen en omgekeerd die ook op het Proximus netwerk zit in de zelfde kamer, zelfde update. De iPhone 6 blijft gewoon op 4G zitten. Heb via Facebook al contact gezocht en daar hebben ze mij aangeraden om naar de technische dienst te bellen. Dat heb ik dan gedaan en daar wisten ze het ook niet echt goed en hebben ze gezegd dat ze een algemene reset gingen doen en daarna terugbellen. Ondertussen een paar dagen verder, geen reactie meer gehad en is het nog steeds niet opgelost.
wij hebben een tuttimus pack weer 2 gsm nummers inzitten maar 1 nr daarvan zit zowat over haar 10 gb data limiet. mijn vraag is of we dat kunnen blokeren op dat toestel zodat die niet meer over die limiet gaat?
Het lukt me van de 1 op de andere dag niet om in te loggen op te tv app. Na ingeven van het wachtwoord geeft hij de melding dat ik met dit account geen toegang heb.gebruik dit account reeds van het begin dat proximus met tv overal begon.
kan geen mms versturen sevice niet beschikbaar
heb alles kwijt van mijn simkaartje maar zou mijn pukcode terug moeten ingeven omdat mijn simkaart is geblokkeerd . wie kan mij hier mee helpen dank u alvast groetjes
Met de regelmaat van de klok zijn er opnames die niet worden opgenomen alhoewel er wel een O staat. Ben blijkbaar niet de enige met dit probleem maar wordt blijkbaar niet verholpen. Duurt nu al een hele tijd en steeds krijgt men het antwoordt zijn ermee bezig. Wanneer wordt dit heuvel nu eens eindelijk opgelost ??
Hoe komt het dat ik al enkele weken niet meer de TV. app kan nemen op mijn Windows Phone (Nokia)? Als ik erop druk komt er steeds: Fout, U kan niet worden geregistreerd op dit moment. Probeer het later. Hoe komt het ? Vroeger kon ik de TV.App wel nemen gelijk waar. Graag jullie visie.
Dit weekend werd ik afgesloten. hierdoor kan ik klanten niet bereiken, en ben ik dus niet bereikbaar. ga je online kijken. staat er 1 openstaande factuur vervaldatum 9-9. met als vermelding domiciliëring. ik kan er echter ook niet aan doen dat jullie rommel weer eens niet werkt (voldoende middelen op de rekening om te betalen). dit is niet de eerste keer dat het niet werkt... ik ga het niet blijven oplossen en manueel betalen... waarvoor heb je anders een domiciliëring actief staan? toppunt van al... geen support in het weekend... en pas na ontvangen van de betaling kunnen heraangeslotenen worden. dit krijg je dan na 18j klant... geloof me vrij dat dit maar beter goed opgelost kan worden...
Meer dan een jaar geleden meldde ik al dat de link naar Mijn Premium Club in My Proximus niet meer werkt. Heb het op verschillende pc's getest, in verschillende browsers, cookies verwijdert enz: overal zelfde probleem. Het ligt dus echt wel aan de link (Can’t reach this page). Ik heb dit toen gemeld, maar dit kon niet opgelost worden. Nu ontving ik enkele dagen geleden een mail dat op 30 september een deel van mijn punten zullen vervallen. Dit vind ik wel heel klantonvriendelijk. En dat terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben. Kan dit eindelijk oplost worden, aub? (Ik kan de nieuwe app niet installeren op mijn gsm, dus dat is geen optie)
waarom kan ikmijn punten niet omruilen, oeps er ging iets fout.......... al 2 dagen
En ook deze maand is er weer voor ieder wat wils. Ben je eerder fan van sciencefiction? Ga je liever voor wat actie, die van je scherm spat? Of kijk je liefst van al iets leuk met de kids? En je kan er elke maand eentje uit onze speciale catalogus kiezen, want het is helemaal inbegrepen bij de all-in naar jouw goesting. Lees het hele artikel hier
Mijn fakturen zijn verdwenen in my proximus. Wil je me helpen
Onlangs ben ik overgeschakeld van een oud pack naar Familus met als TV-bundel Netflix. Ik kreeg een link toegestuurd met een YouTube-filmpje hoe de overschakeling precies in zijn werk gaat. De instructies heb ik kunnen volgen tot en met het keuzemenu voor de betaling. Als ik "Proximus" selecteer, krijg ik de volgende melding: "Deze betalingsmethode is momenteel niet beschikbaar. Probeer het later opnieuw of selecteer een andere betalingsmethode". Gisteren nam ik telefonisch contact op met Proximus. Er werd direct opgenomen (luxe) en nadat ik mijn probleem had uitgelegd, werd ik 40 minuten!!! in wacht gezet. Ik kreeg een andere helpdeskbediende aan de lijn en moest nog eens mijn verhaal opnieuw doen. Toen zei hij doodleuk dat ik de verkeerde selectie heb gemaakt tijdens mijn oproep en dat ik opnieuw moest bellen, maar een andere selectie nemen. Dat je daar 40 minuten moet op wachten, begrijp ik nog steeds niet. Ik heb dan toch opnieuw gebeld en dit keer de correcte selectie ge
Ik heb enkele maanden geleden een GSM BEA 150 gekocht bij ALDI. Een goedkoop toestelletje (meer kan ik financieel niet aan, ik leef van een kleine gehandicaptensteun). Ik heb een prepaid-kaartje van PROXIMUS. Ik heb nu een geheugenkaartje gekocht en nu kan ik foto's nemen met de GSM. Mijn vraag is nu : hoe kan ik foto's doorsturen naar mijn PC ? Dat kan wel als men de GSM met een kabeltje verbindt met de PC, maar dat is niet de bedoeling. Ik heb een foto in het geheugen staan. Hoe moet ik die naar mijn email-adres versturen ? Ik heb al gevonden dat het moet door een MMS te versturen, maar als ik kies "berichten/bericht schrijven" heb ik de keuze : SMS of MMS. Kies ik MMS heb ik de keuze : verzenden / toevoegen aan / onderwerp bewerken / inhoud bewerken / voorbeeld / opslaan. Maar ik geraak niet verder. Kies ik "verzenden" lees ik "geen ontvanger". Kies ik "toevoegen aan" lees ik "geen". enz... Op één of andere manier moet ik toch een email-adres kunnen invoeren ? Nu heb ik wel gelezen
Ontdek wie opbelt: laatste gemiste oproep Bel gratis 1919 om de gegevens van de laatste gemiste oproep te krijgen en dit nummer meteen terug te bellen. Wij hebben al vaak geprobeerd met onze vaste telefoon om met het vormen van 1919 de beller van een gemiste oproep te kennen: wij krijgen enkel het signaal van "geen verbinding". Bestaat de dienst nog wel?
Vorige week een eerste pay&go-kaart gaan halen naar proximuswinkel. Hoe moet het nu verder? Wanneer kan ik bellen? Nog geen brief gekregen met nummer. Hoeveel belkrediet staat erop enz. Vele vragen
Wanneer ik " mijn bibliotheek " open , verschijnen er geen titels van de opgenomen programma's bij " Opnames "of bij "Planning " alhoewel de opnames ingegeven zijn...ze verschijnen wel op onze TV maar niet op mijn smartphone...hierdoor kan ik mijn opgenomen programma's niet bekijken op mijn smartphone...wat is de oorzaak denken jullie?
Beste, Is het mogelijk mijn facturen per mail te bezorgen, want ik kan deze online niet terug vinden.. Alvast bedankt Sander
Vandaag een nieuwe sim kaart in een nieuw toestel, ik probeer een sms te versturen naar mijn dochter, dit lukt niet, naar andere mensen lukt het wel? Ik heb haar als contact verwijderd, terug toegevoegd, lukt nog steeds niet. Bellen lukt wel, sms ontvangen ook, maar versturen dus niet. Hoe kan dit opgelost worden?
Ik heb met de klantendienst gebeld voor nieuwe aansluiting ,maar werd van puntje naar paaltje gestuurd,ik doe telewerk en heb dat zeer dringend nodig ,waarom krijg ik geen goed antwoord , trouwens kabel telefoon ligt er ,geef mij een duidelijke antwoord a u b ,ik moet mijn werk kunnen doen ,en ik wacht op de aansluiting ,graag spoedig nieuws van jullie
Proximus onderhandelt over de verlenging van de uitzendrechten van: Cartoon Network, Boomerang, CNN en TCM in het basisaanbod of in de tv-bundel. Het kan zijn dat we deze zenders toch niet meer mogen uitzenden vanaf 30/09/17. We houden je op de hoogte via het kanaal 999 van Proximus TV en via proximus.be.
Ik wil graag de punten die ik verzamelde met Play & gold raadplegen en gebruiken. Mijn laatste code is echter al gebruikt. Hoe kan ik nu inloggen?
beste beste, ik zou mijn samsung s6 edge + wegdoen het scherm is gebarsten en ik zou graag weten wat ik hiervoor nog zou krijgen? de plaatsvervanger zou een Xperia XZ1 premium zijn :-) mvg Dave
Hallo, Ik heb momenteel een abonnement TV+internet+ vaste lijn. Het internet betaald mijn werkgever dus ik krijg elke maand gewoon de faktuur voor mijn TV+decoders+vaste lijn. Ik heb net online het nodige gedaan voor het aanpassen van mijn abonnement. Ik hoop wel dat er dus echt wel rekening gaat gehouden worden met het deel dat mijn werkgever betaald en dat niet plots mijn abonnement zo wordt aangepast dat dit miserie gaat geven bij de fakturatie en plots bij mijn werkgever iets wordt opgezegd. M.a.w ik hoop dat alles blijft zoals het is behalve dan dat mijn faktuur iets minder zal zijn omwille van die vast lijn die dan zou moeten verwijderd zijn...
Waarom je smartphone trager wordt in de zomer
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bedankt voor uw bezoek aan het forum. Help ons om deze te optimaliseren in slechts 5 vragen.