Skip to main content
Vraag

Mijn Premium Club punten

  • September 7, 2017
  • 8 reacties
  • 1069 Bekeken

Meer dan een jaar geleden meldde ik al dat de link naar Mijn Premium Club in My Proximus niet meer werkt.
Heb het op verschillende pc's getest, in verschillende browsers, cookies verwijdert enz: overal zelfde probleem. Het ligt dus echt wel aan de link (Can’t reach this page).
Ik heb dit toen gemeld, maar dit kon niet opgelost worden.

Nu ontving ik enkele dagen geleden een mail dat op 30 september een deel van mijn punten zullen vervallen. Dit vind ik wel heel klantonvriendelijk. En dat terwijl ik al meer dan 10 jaar klant ben.

Kan dit eindelijk oplost worden, aub?

(Ik kan de nieuwe app niet installeren op mijn gsm, dus dat is geen optie)
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

8 reacties

Martin
  • September 7, 2017
Moest er eventueel bijtijds hier geen reactie komen, stuur dan een privébericht aan Het Proximus Team via
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

  • Auteur
  • Rookie
  • September 7, 2017
Ok, bedankt. Heb ik ineens gedaan.

En? Al reactie gekregen? Ikke niet dus ...

Martin
  • September 12, 2017
heb je een twitter of Facebook account, eventueel nog eens langs daar proberen misschien !
of nog eens een herinnering sturen in een privébericht of via helpdesk 0800 22 800 , enfin ik geef maar enkele tips mee...

  • Auteur
  • Rookie
  • September 22, 2017
En? Al reactie gekregen? Ikke niet dus ...

Hier ook nog steeds geen enkele reactie...
Ik ga de helpdesk es proberen bellen.

  • Apprentice
  • September 22, 2017
Ik heb ook al een jaar hetzelfde probleem. Blijkbaar is het moeilijk voor een telecomoperator om een website goed te laten werken.

  • Newbie
  • September 26, 2017
Hetzelfde probleem maar nu ben ik op mijn pc via een andere link er toch in geslaagd!
Hier onderaan de pagina, rechts, onder "My proximus" klikken op Premiumpunten inruilen en.....Yep, gelukt.
Succes allemaal!

  • Auteur
  • Rookie
  • October 6, 2017
Het is eindelijk opgelost.
Heb contact gehad via het 0800-nummer.
Ondertussen werkte ook de ander linken niet meer in My Proximus (Mijn facturen, mijn producten, enz...)
Ze hebben mijn account volledig verwijderd en ik heb me opnieuw moeten registeren. En nu werkt het allemaal weer.

Mijn punten zijn ondertussen wel vervallen. Moest hiervoor bellen naar 1910, maar daar konden ze me enkel zeggen dat ze de klacht zouden noteren en de vraag stellen aan de back-end. En ik zou verder op de hoogte gehouden worden.
Ik wacht nog op antwoord.