Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe klant

  • September 29, 2017
  • 2 reacties
  • 131 Bekeken

Keerstok marc
Ik heb met de klantendienst gebeld voor nieuwe aansluiting ,maar werd van puntje naar paaltje gestuurd,ik doe telewerk en heb dat zeer dringend nodig ,waarom krijg ik geen goed antwoord , trouwens kabel telefoon ligt er ,geef mij een duidelijke antwoord a u b ,ik moet mijn werk kunnen doen ,en ik wacht op de aansluiting ,graag spoedig nieuws van jullie

Beste antwoord door AntonellaD

Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella
Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

Martin
  • September 29, 2017
Moest een reactie van het proximus team te lang uitblijven stuur dan best een privébericht aan Het Proximus Team via onderstaande link
    https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679
    (daar je tekst invullen in het voorziene tekstveld en nadien klikken op 'Verstuur' = verzenden)

AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • Antwoord
  • October 5, 2017
Dag Keerstok marc,

Kan je meer info en klantgegevens doorsturen via een privébericht?

Groetjes,

Antonella